اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان:

شفاف‌سازی در شهرداری‌ها الزامی است

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شفاف‌سازی در شهرداری‌ها الزامی است و شوراها و شهرداری باید به خواسته‌های مردم پاسخ دهند.

شفاف‌سازی در شهرداری‌ها الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسین شایق ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار منوجان اظهار داشت: کسی که در عرصه مردم‌سالاری خدمت می‌کند، باید ایثارگر باشد و تعامل با مسئولان شهر را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه شفاف‌سازی در شهرداری‌ها الزامی است و کسی که مسئول می‌شود، باید عدالت‌محور باشد، تصریح کرد: استفاده از نیروی انسانی باید با هدف انجام و هر شش ماه عملکردی از سوی شوراهای شهر به مردم ارائه شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان بیان داشت: اصلی‌ترین وظیفه شورای شهر انتخاب شهردار و یا ابقای آن است، شوراها و شهرداری کار را به خوبی انجام دهند، زیرا مردم عملکرد آنها را می‌بینند و وظیفه آنها این است که کارها را پیش برده و به خواسته‌های مردم پاسخ دهند.

شایق عنوان کرد: نظام اسلامی ما ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، 90 درصد آزمون و خطای شوراها برطرف شده است و ما باید از ظرفیت‌های علمی دیگران استفاده کنیم که در این صورت جهش‌های علمی فراوانی داریم.

وی اذعان داشت: درست است که تحریم‌ها تنگناها و مشکلاتی را برای ما به وجود آورده، اما فرصتی است برای ما که از آنها به خوبی استفاده کنیم و گره‌گشای این مشکلات باشیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: حماسه اقتصادی یعنی اینکه ما باید برنامه داشته باشیم و کار بدون برنامه نباشد، از روزمرگی درآمده و برنامه محور باشیم.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول