اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیر عامل جامعه نخبگان استان مرکزی:

نخبگان وظیفه و رسالت سنگین خدمت به مردم را بر عهده دارند

قائم مقام مدیر عامل جامعه نخبگان استان مرکزی گفت: نخبگان به سرنوشت کشور و مردم علاقمندند و وظیفه و رسالت سنگین خدمت به مردم را بر عهده دارند.

نخبگان وظیفه و رسالت سنگین خدمت به مردم را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عزیزالله عطاپور شامگاه دوشنبه در نخستین نشست تخصصی گفتمان نخبگان با محوریت بررسی آموزش عالی استان مرکزی که در حسینیه شهدای بیت امام جمعه اراک برگزار شد، اظهار داشت: جامعه نخبگان استان مرکزی به عنوان اولین تشکل نخبگان در سال 86 تاسیس شده و اکنون بیش از 500 نفر عضو دارد که اکثر اعضا دارای تحصیلات مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

وی با اشاره به ضرورت توجه و حمایت جدی از نخبگان، تصریح کرد: در جامعه نخبگان استان مرکزی کمیته‌های علمی، فرهنگی، قرآنی، صنعت، کارآفرینی، ورزش و هنر تشکیل شده است.

قائم مقام مدیر عامل جامعه نخبگان استان مرکزی با تاکید بر ضرورت ارج نهادن به نخبگان و پرورش استعدادهای برتر بیان داشت: نخبگان به سرنوشت کشور و مردم علاقمندند و وظیفه و رسالت سنگین خدمت به مردم را بر عهده دارند.

عطا‌پور ادامه داد: در کل دنیا از نظر سرانه نخبگان کشور ایران در سه دهه اخیر بالاترین سرانه را به دلیل هوش سرشار ذاتی و الگوهای دینی داشته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان مرکزی نیز بیشترین سرانه را از نظر کمیت و کیفیت در کشور ایران به خود اختصاص داده است خاطر نشان ساخت: امام خمینی(ره) ابر نخبه معاصر کشور ایران از نظر سیاسی، علمی، مذهبی است که باعث سربلندی مملکت و اسلام عزیز و لرزاندن پشت مستکبرین شد.

قائم مقام مدیر عامل جامعه نخبگان استان مرکزی امیرکبیر، قائم مقام فراهانی، دکتر چمران، نراقی‌ها، دکتر قریب، پروفسور حسابی، آیت‌الله اراکی و ... را از دیگر افتخارات استان مرکزی عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول