اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن خبر داد

شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و جوانان در رودهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و جوانان در رودهن خبر داد.

شناسایی، هدایت و حمایت از نخبگان و جوانان در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، مسابقات منطقه‎ای خرپای ماکارونی با حضور علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رئیس دانشکده فنی و حرفه‎ای سما، معاون پژوهش و فناوری و معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و هشت تیم از مناطق هشت و 12 در سالن اجتماعات دانشکده سما برگزار شد.

علیرضا ایرانبخش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در این مراسم گفت: این مسابقات باید ماهیت ملی و بین‎المللی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در شورای هدایت دانشگاه آزاد اسلامی معطوف به شورای استعدادهای درخشان وزارت علوم، مصوب شده تا صاحبان رتبه در مسابقات علمی که اعتبار ملی دارند، بتوانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر تحصیلی وارد شده و در دانشگاه آزاد اسلامی به ادامه تحصیل بپردازند.

ایرانبخش با اشاره به سابقه تشکیل و فعالیت‎های موفق دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای دهه سوم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون آموزش و پژوهش، شاخص برجسته این دانشگاه و مقدمه‎ای برای تعیین راهبرد دهه چهارم تلقی و برای تحقق این راهبرد راهی جز تحول پژوهشی در این دانشگاه وجود ندارد و این تحول تنها با برنامه مدون عملیاتی و راهبردی به وجود می‎آید.

وی گفت: سیاست‎های کاملاً روشن و سریع دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر شناسایی، هدایت، حمایت از نخبگان و جوانان و فراهم کردن زمینه لازم جهت اعتلا، رشد، پویایی و بالندگی این دانشجویان استوار شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ادامه داد: در این مسیر، دانشجویان سرافراز و معاونت پژوهشی برنامه‎های خود را سازمان‎دهی کرده، در همکاری با انجمن‎های علمی و مطرح کشور امکانات لازم جهت رقابت سالم و بانشاط دانشجویان در رده‎های مختلف را فراهم می‎آورد.

وی گفت: یکی از بارزترین اهداف پژوهشی، ایجاد سازمان اقتصادی دانش‎بنیان است که می‎تواند پوششی فراگیر برای عملکردی‎شدن شرکت‎های دانش‎بنیان باشد.

مسابقات منطقه‎ای خرپای ماکارونی با مشارکت مالی دانشکده‎های واحد اسلامشهر و اندیشه برگزار شد.

از اهداف اصلی و اساسی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‎های علمی و پژوهشی برگزاری این مسابقه‎ها، علاوه بر خروجی علمی آن کسب بازار کار و تجارت در این عرصه مهم عمرانی است.

تیم سما رودهن اول، سما قم دوم و سما کرج رتبه سوم را در این مسابقات به دست آوردند و جوایزی به رسم یادبود به این تیم‎ها اهدا شد.

انتهای پیام/2568/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول