اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای گلستان:

مسئولیت نخبگان برای شناساندن آموزه‎های ائمه اطهار(ع) سنگین است

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: مسئولیت و تکلیف نخبگان سیاسی و فرهنگی برای تشریح آموزه‎ها رفتاری ائمه اطهار(ع) با توجه به تأثیرگذاری آنها بسیار برجسته و سنگین است.

مسئولیت نخبگان برای شناساندن آموزه‎های ائمه اطهار(ع) سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی صادق مقدسی عصر امروز در مراسم افتتاح فرستنده دیجیتال شهرستان رامیان ضمن تسلیت شهادت امام زین‎العابدین (ع) و گرامیداشت یاد 146 شهید گلگون‌کفن رامیان، اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکر هستیم که حیات ما را در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده تا جسممان به عطر حسینی و اهل بیت معطر شود.

زندگی ائمه اطهار و وصیت‎نامه‎های شهدا منشأ تحول برای بشریت است

وی تصریح کرد: بهترین منبع و متن برای شناسایی بهتر از اسلام زندگی ائمه اطهار(ع)، برداشت درست از زندگی و رفتار امام حسین (ع)  و وصیت‎نامه‎های شهدا است که اگر به درستی صورت گیرد منشأ تحول برای بشریت است.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان افزود: وقتی در وصیت‎نامه شهدا نگاه می‎کنیم تأکید آنها بر ضرورت رفتار و گفتار در عرصه‎های پرتلاطم جنگ، فهم درست از دنیا‎طلبی، عدم شیفتگی به ظواهر دنیا، استکبارستیزی بدون اغماض، تاکید بر  صلح اصالت‎مدارانه، پرهیز از خشونت و نکوهش کفرگویی بر جامعه در جای جای وصیت‎نامه شهدا به وضوح دیده می‎شود.

مقدسی ادامه داد: شهدا در وصیت‎نامه‎های خود به خوبی نقش  مادی گرایی و تحولات دنیوی در انحراف جامعه، خطر فراموشی از گذشته و گذشتگان و عبرت گرفتن از تاریخ دور و نزدیک و ضرورت توجه آن، وفای به عهد و پرهیز از عهدشکنی بارها تاکید کردند.

باید سرتاپا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم

وی اضافه کرد: ما باید با تأسی از خواسته شهدا با افراشتن علم امام حسین(ع) سرتاپا گوش به فرمان مقام معظم رهبری در این شرایط حساس کنونی داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان همچنین در خصوص افتتاح این فرستنده گفت: با راه‎اندازی این فرستنده دیجیتال، امکان دریافت شبکه‎های 21گانه تلویزیونی و 22گانه رادیویی با کیفیت مناسب که هدیه رسانه ملی است تقدیم مردم شهر رامیان می‎شود.

یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای راه اندازی این ایستگاه هزینه شد

مقدسی ادامه داد: برای راه اندازی این ایستگاه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات صدا و سیما هزینه شده است.

وی، هدف از افتتاح این فرستنده را پوشش مطلوب شبکه های دیجیتال برای مردم این منطقه دانست و گفت: با وجود مشکلات متعدد به منظور سیگنال‎دهی دیجیتالی برای مردم  این منطقه، این سامانه باهمت و تلاش استاندار و مسئولان شهرستانی و همکاران حوزه معاونت فنی به بهره برداری رسید.

به گزارش فارس؛ کیفیت بسیار ایده‌آل، افزایش شبکه‎های دریافتی، صرفه‎جویی بسیار خوب، ضبط برنامه، استفاده بهینه از پهنای باند مختلف از مزایای فرستنده شبکه‎های دیجیتال است.

مردم رامیان بعد از مدت‎ها انتظار و بلاتکلیفی امروز از نعمت سیستم گیرنده دیجیتال برخوردار شده‎اند و رامیانی‎ها از امروز می‎توانند با تنظیم گیرنده‎های دیجیتال خود (ست‎آپ‎باکس) از این شبکه‎ها تلویزیونی و رادیویی بهره‎مند شوند.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاح این پروژه که در سالن همایش‎های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان برگزار شد حسن صادقلو، استاندار گلستان، رضا صابری، نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صدا و سیمای گلستان، امام جمعه و فرماندار شهرستان رامیان حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ذ40 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول