اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

استفاده از تفکر نخبگان برای پیشرفت کردستان

استاندار کردستان با تاکید بر نگه‌ داشتن حرمت و جایگاه ویژه نخبگان استان، خواستار استفاده از تفکر و بینش آنان در زمینه اقدامات توسعه‌ای کردستان شد.

استفاده از تفکر نخبگان برای پیشرفت کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دیدار با نخبگان استان کردستان در سنندج اظهار کرد: نخبگان کردستانی با توجه به کسب مراتب علمی و جایگاه ویژه و به دست آوردن عناوین جهانی در زمینه‌های علمی مختلف یکی از افتخارات استان و کشور هستند.

استاندار کردستان گفت: تمامی مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان باید برای توسعه و پیشرفت کردستان از تفکر و بینش نخبگان به بهترین نحو ممکن بهره بگیرند و شرایط رشد و توسعه پایدار استان را فراهم کنند.

وی بیان کرد: نخبگان استان کردستان افتخارات استان و کشور هستند و باید برای رفع مسائل و مشکلات شخصی و کاری آنها و بهره‌گیری بیشتر از فکر این افراد از سوی مدیران همت شود.

استاندار کردستان گفت: جامعه نخبگان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های استان هستند که به عنوان مشاوران امین باید از توانمندی‌های آنان استفاده کنیم.

وی استفاده از نام نخبگان و فرهیختگان کردستان را در شوراهای نامگذاری شهرداری‌ها برای اماکن، خیابان‌ها، میادین و نامگذاری سایر اماکن عمومی را از سوی دیگر دستگاه‌ها ضروری دانست و بر آن تاکید کرد.

شهبازی نگه‌داشتن حرمت و جایگاه ویژه نخبگان استان و استفاده از تفکر و علم آنها را در شهرستان‌ها ضروری خواند و بر ایجاد دفتر نمایندگی بنیاد نخبگان استان در همه شهرستان‌ها با همکاری و پشتیبانی فرمانداری‌ها تاکید کرد.

وی با اعلام رغبت و علاقه وافر به تشکیل اتاق فکرهای مختلف در همه زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، صنعت و تکنولوژی و دیگر موارد برای توسعه استان با همکاری پشتیبانی بنیاد نخبگان گفت: تمامی مسئولان ادارات و سازمان‌ها از این فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن بهره بگیرند.

در این نشست صمیمی استاندار با نخبگان استان، مسائل و مشکلات نخبه‌های استان مطرح شد و نخبگان در زمینه‌های مختلف برای همکاری و همراهی با دولت آمادگی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/79002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول