اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج

سالن ورزشی صالحین لاهیجان افتتاح می‌شود

فرمانده سپاه لاهیجان از افتتاح سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سالن ورزشی صالحین لاهیجان افتتاح می‌شود

ناصر پورکریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی بسیج در این شهرستان اظهار کرد: گلزار شهدای لاهیجان مناسب‌سازی شده است.

وی از افتتاح سالن ورزشی صالحین ویژه خواهران همزمان با هفته بسیج در لاهیجان خبر داد و افزود: دو واحد مسکن محرومان در هفته مذکور افتتاح می‌شود.

پورکریمی به اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی همزمان با هفته بسیج در لاهیجان اشاره کرد و گفت: گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی، برگزاری یادواره شهدا، شرکت در نماز جمعه، برگزاری محافل انس با قرآن و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه‌ها همزمان با هفته بسیج در لاهیجان است.

فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در قالب دفاع از کوی و برزن در هفته بسیج امسال در این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: حماسه حضور بسیجیان در پنجم آذر امسال در لاهیجان برگزار می‌شود.

وی اجرای پدافند غیرعامل و ویزیت رایگان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لاهیجان خواند و بیان کرد: هفته بسیج متعلق به تمام آحاد جامعه است.

پورکریمی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در لاهیجان را با همکاری مسئولان این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: تمام دست‌اندرکاران در قبال بسیج و بسیجیان مسئولیت دارند.

فرمانده سپاه لاهیجان روحیه بسیجی را به تاسی از روح حماسی نهضت عاشورا و امام حسین (ع) خواند و اظهار کرد: مسئولان نظام از تفکر بسیجی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در طول انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: فلسفه تشکیل بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

پورکریمی بسیج را بهترین پشتیبان نیروهای مسلح کشور دانست و بیان کرد: بسیج تامین‌کننده امنیت ملی کشور است.

فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه بسیجیان در طول انقلاب از آرمان‌های امام (ره) به شایستگی دفاع کردند، یادآور شد: بسیج برای همیشه تاریخ تاثیرگذار است و تمام ملت‌های آزاده به بسیج نیاز دارند.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول