اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون زنجان:

اهداف میان مدت اتاق تعاون زنجان تدوین شده است

دبیر اتاق تعاون زنجان گفت: اهداف میان مدت اتاق تعاون زنجان تدوین شده است.

اهداف میان مدت اتاق تعاون زنجان تدوین شده است

محسن جاویدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اهداف مختلفی در بازه زمانی میان مدت برای بخش تعاون زنجان ترسیم شده است.

وی حرکت در مسیر اهداف پیش‌بینی شده را یادآور شد و تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف مدون باید نسبت به تدوین زمان‌بندی دقیق و مشخص اقدام کرد.

دبیر اتاق تعاون زنجان توسعه صادرات غیرنفتی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توسعه صادرات غیرنفتی بخش تعاون زنجان در اهداف میان مدت و بلند مدت تعریف شده است.

وی ارتقای سهم صادرات غیرنفتی تعاون زنجان را مهم عنوان کرد و گفت: برای ارتقای وضعیت موجود باید با همکاری همه فعالان بخش تعاون اقدام کرد.

جاویدان با بیان اینکه سهم زیر 10 درصدی بخش تعاون از صادرات غیرنفتی مطلوب نیست، یادآور شد: در سال‌جاری نسبت به افزایش این مقدار تلاش می‌شود.

دبیر اتاق تعاون زنجان ایجاد زمینه لازم برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در این بخش را یادآور شد و تاکید کرد: برای تحقق این موضوع باید زمینه‌های لازم ایجاد و شرایط نیز فراهم شود.

وی توجه به سند توسعه بخش تعاون را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اتاق تعاون زنجان نسبت به تحقق سیاست‌های سند توسعه بخش تعاون اهتمام جدی دارد.

جاویدان با بیان اینکه باید پیگیر اجرای این سند در استان بود، افزود: اتاق تعاون زنجان با جدیت نسبت به اجرایی کردن اهداف و سیاست‌های سند توسعه بخش تعاون در سطح استان تلاش می‌کند.

دبیر اتاق تعاون زنجان ظرفیت بخش تعاون زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: ظرفیت‌های بخش تعاون زنجان برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده مناسب است.

وی با بیان اینکه با تولیدات رقابتی بخش تعاون باید کالاهای صادراتی مناسبی صادر کرد، افزود: با تلاش بخش تعاون زنجان باید نسبت به تولید کالاهای با قابلیت صادراتی اقدام کرد.

جاویدان بخش تعاون را دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی عنوان کرد و اظهار داشت: این ظرفیت‌ها با توسعه تولیدات رقابتی و صادرات آن باید متجلی شود.

دبیر اتاق تعاون زنجان با تاکید بر اهمیت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اهداف بخش تعاون، خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف سند توسعه بخش تعاون باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

وی به سند توسعه بخش تعاون اشاره کرد و اظهار داشت: در این سند دستگاه‌های اجرایی تکالیف قانونی برای توسعه بخش تعاون دارند که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/73007/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول