اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سراب:

تعاونی‌ها نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارند

فرماندار شهرستان سراب گفت: تعاونی‌ها نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارند.

تعاونی‌ها نقش کلیدی در اقتصاد کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی ظهر امروز در هفتاد و ششمین جلسه شورای معاونان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که در شرکت تعاونی گوساله‌پروری و زراعت سراب برگزار شد، اظهار کرد: اگر تعاونی‌ها بتوانند الگوی موفق شرکت‌های تعاونی را به مردم معرفی کنند می‌توان به توسعه این بخش و ایفای سهم آن در اقتصاد ملی امیدوار بود.

وی با بیان اینکه تعاون به عنوان اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌آید، افزود: ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه لازم برای انباشت سرمایه‌های کوچک مردم برای هدایت به سمت تولید یکی از مهم‌ترین رویکردهای اقتصادی تعاونی‌ها است.

سعادتی در ادامه از عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن مهر سراب قدردانی کرد و ادامه داد: با احصاء مزایا و معایب، مسکن مهر می‌تواند پشتوانه مناسبی برای اجرای دیگر پروژه‌های عظیم تعاونی باشد.

عبدالرضا وکیل آزاد، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراب نیز در ادامه گفت: 240 شرکت تعاونی با عضویت 13 هزار و 684 نفر در سراب وجود دارد که این تعداد جدا از اعضای تعاونی سهام عدالت است.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول