اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمانشاه اعلام کرد

برگزاری منظم جلسات دستگاه‌های اجرایی تابعه وزرات تعاون در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که از زمان تشکیل وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی را برگزار می‌کند.

برگزاری منظم جلسات دستگاه‌های اجرایی تابعه وزرات تعاون در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی تابعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن جلسات بهزیستی کرمانشاه اظهار داشت: هم‌فکری و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی موجب حل مشکلات مردم است.

وی افزود: مخاطبان دستگاه‌های اجرایی تابعه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام آحاد جامعه را در برمی‌گیرند و خدمت‌گزاری در این راه نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: استان کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که از زمان تشکیل وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی را برگزار می‌کند.

براندیشه خاطرنشان کرد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان مرتبط با روحیه تعامل و همکاری و با استفاده از توان و ظرفیت یکدیگر به فکر حل مسائل و مشکلات مردم هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تصمیمات نشست‌های شورای هماهنگی بعد از تصویب در وزارت‌خانه ترسیم نقشه راه خدمت‌رسانی هر یک از دستگاه‌های اجرایی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: سازمان بهزیستی متولی خدمت‌رسانی به آحاد مختلف جامعه است.

عبدالرضا میرزاییان ادامه داد: بهزیستی کرمانشاه در خدمت‌رسانی به سالمندان، معلولان، فرزندان بی‌سرپرست، زنان سرپرست خانوار و معلولان تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

وی به فعالیت بهزیستی در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: همواره به فکر ارتقای سطح خدمات در مراکز زیر پوشش بهزیستی هستیم.

میرزاییان با اشاره به واگذاری سه هزار واحد مسکن مهر به مددجویان زیر پوشش بهزیستی کرمانشاه طی چند وقت اخیر، تاکید کرد: توانمندسازی جامعه هدف یکی از اقدامات مستمر و اساسی بهزیستی است که در این زمینه اقدامات مناسبی انجام شده است.

انتهای پیام/2700/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول