اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست با تعاونی‌های صیادی بوشهر

پیشنهادهای نماینده بوشهر برای حل اختلاف بین تعاونی‌های اسکله‌های شغاب و جلالی

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر پیشنهادات متعددی برای حل اختلاف بین تعاونی‌های اسکله‌های شغاب و جلالی بوشهر ارائه کرد.

پیشنهادهای نماینده بوشهر برای حل اختلاف بین تعاونی‌های اسکله‌های شغاب و جلالی

به گزارش خبرگزاری فارس از  بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشستی که برای حل اختلاف بین تعاونی‌های دو اسکله شغاب و جلالی در فرمانداری بوشهر برگزار شد، پیشنهاد راه‌اندازی یک تعاونی مشترک را مطرح کرد و بیان داشت: شاید بهترین کار راه اندازی یک تعاونی مشترک باشد و مجموعه جدید با حضور اعضای هر دو تعاونی همراه با داشتن یک هیئت مدیره و مدیرعامل شکل گیرد که این تعاونی نه اختصاص به جلالی داشته باشد و نه شغاب؛ بلکه متعلق به مردم هر دو محله و حتی شهر است.

وی ادامه داد: اگر این روش محقق نشد می‌توان یک کنسرسیوم تشکیل داد و این کنسرسیوم در کنار این دو تعاونی خدمات را در دست گیرد و پس از محاسبه سود و زیان منافع را بین آنها تقسیم کند.

جمیری افزود: این اختلاف، اختلافی نیست که حل نشدنی باشد و نظرات و دیدگاه‌های این دو تعاونی بسیار به هم نزدیک است، مسئولیت تأمین منافع مردم در دستان ما است اگر خوب مدیریت نکنیم منافع آنها تلف می‌شود و باید پاسخ گو بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در ادامه پیشنهاد احداث بازارچه فروش ماهی و آبزیان را ارائه داد، و عنوان کرد: با توجه به اینکه قشر متوسط مردم هم قدرت خرید ماهی را ندارند باید تعاونی‌ها یک بازارچه فروش ماهی و آبزیان ایجاده کنند و با قیمت مناسب آن را در اختیار مردم قرار دهند همچنین باید امکاناتی برای رفاه حال صیادان قرار داده شود.

جمیری در پایان گفت: اختلافات را کنار بگذاریم و به دنبال منافع مردم باشیم و باید شتابی به این حرکتی که امروز جامعه به آن نیازمند است داده شود.

این جلسه با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بوشهر، مدیر کل و مسئولان شیلات استان و مسئولان پخش فراورده‌های نفتی، مدیرکل تعاون و مدیران عامل دو تعاونی شغاب و جلالی و معاون سیاسی فرمانداری بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/66001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول