اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

ولایت‌مداری رزمندگان ما عامل اصلی پیروزی در جنگ هشت ساله بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ولایت‌مداری محض رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله عامل و عنصر اصلی پیروزی ملت ایران و رزمندگان جان بر کف در دفاع مقدس بود.

ولایت‌مداری رزمندگان ما عامل اصلی پیروزی در جنگ هشت ساله بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر عصر امروز در مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار داشت: ملت ایران در 34 سال گذشته با همین رمز و پایبندی به همین عامل موفقیت‌آمیز توانسته در سنگرهای مختلف بر خواسته‌ها و مطالبات نابجای دشمنان غلبه کرده و به معنای واقعی پیروزی ملت ایران را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه دشمنان همچنان از معجزه پیروزی ملت ایران در جنگ هشت ساله در حیرت و تعجب هستند و در تحلیل‌های خود نمی‌توانند به یک نتیجه واقعی برسند، تصریح کرد: ایمان به خدا و تکیه بر ولایت و لبیک به ندای امام راحل زمینه‌ای را برای پیروزی رزمندگان اسلام بر کفر فراهم کرد که نمود و نشانه‌ای از آن را می‌توان در فتح سوسنگرد، بستان، آبادان و خرمشهر به خوبی مشاهده کرد.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد: ‌در همین مسیر ملت ایران امروز نیز در برابر تمام هجمه‌ها و تهدیدات دشمنان ایستاده و اجازه نمی‌دهد بیش از هر زمان دیگر دشمن قدار بخواهد حیثیت و آبروی ملت ایران را نشانه گرفته و یا زیر سئوال ببرد که در این مسیر به یقین اراده ملت ایران اراده‌ای فولادین و خاص به حق است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ‌در این عرصه که همه تلاش می‌کنند تا اوج وفاداری خود را به اسلام و ولایت نشان دهند عده‌ای کج‌اندیش در سال 88 فتنه‌ای را بر پا کردند که هدف‌گیری آن جز پشت کردن به ولایت و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نبود که به خواست و اراده این ملت در عاشورای سال 88 همه این توطئه‌ها خود را نشان داد و بعد از حادثه غمناک عاشورای 88 ملت یک صدا علیه فتنه‌گران به پا خاستند و بار دیگر دشمنان داخلی و خارجی را مات و مبهوت گذاشتند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان شرکت‌کننده در عملیات آزادسازی سوسنگرد بیان کرد:‌ در سیر تاریخی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس مقطع درخشانی است که ملت ایران با روح معنوی و ارزشی توانست بر دشمن و مستبدان روزگار غلبه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با تجلیل از رزمندگان حماسه‌ساز فتح سوسنگرد همراه بود، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در سخنانی عملیات سوسنگرد و حضور همه نیروهای مسلح را در این فتح عظیم نشان و نمودی از وحدت و همدلی نیروهای نظامی و انتظامی اعلام کرد و ادامه داد: ‌عملیات سوسنگرد نشان داد که دشمنان اسلام همیشه راه را به خطا رفته و در اوج نادانی گرفتار عظمت اعتقادی و روحی رزمندگان اسلام شدند.

عباس دستباز گفت: ما همانند جنگ هشت ساله امروز نیز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی در میدان حاضر هستیم و اجازه نمی‌دهیم برخی کوردلان داخلی و خارجی به عظمت و ابهت انقلاب اسلامی و ملت ایران خللی ایجاد کنند.

حماسه فتح سوسنگرد در سال 59 و با هماهنگی رزمندگان سپاهی، بسیجی، ارتشی و ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران برگزار شد و سوسنگرد بعد از ماه‌ها محاصره در چنین روزی از دست دژخیمان بعث عراق آزاد شد و رزمندگان اسلام توانستند سوسنگرد را که یکی از شهرهای خوزستان در حوالی دشت آزادگان است بار دیگر به آغوش وطن باز گردانند.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول