اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد:

بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت‌مداری است

فرمانده ناحیه مقاومت شهرکرد گفت: پیشکسوتان بسیجی می‏توانند با تدبر و عمل هوشیارانه خود جوانان را به سمت ولایت‌مداری و ادامه راه بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس هدایت کنند.

بسیج هدایت‌گر جوانان به سمت ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در مجمع فصلی کانون بسیج پیشکسوتان ناحیه شهرکرد با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری محرم‌الحرام، اظهار کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقینا از برکات خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

وی افزود: امروز نسل جوان ما را دشمن مورد هدف قرار داده و فرهنگ غربی در کشور ما نفوذ کرده و به گفته مقام معظم رهبری ما هنوز هم در حال جنگ هستیم اما جنگ نرم.

مرادی با تأکید بر اینکه جوانان ما بدون وجود شما پیشکسوتان به سمت و سوی فرهنگ غربی کشیده خواهند شد، گفت: پیشکسوتان بسیجی می‌‏توانند با تدبر و عمل هوشیارانه خود جوانان را به سمت ولایت‌مداری و ادامه راه بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس هدایت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد در ادامه به الگوگیری انقلاب اسلامی ایران از قیام عاشورا اشاره کرد و افزود: در بیش از سه دهه مردم ولایت‌مدار، صبور، مومن و انقلابی ایران اسلامی با تأثیرپذیری از قیام عاشورا مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و دشمن را شکست دادند.

وی بر لزوم الگوگیری از امام حسین(ع) در زندگی اشاره کرد و ادامه داد: برای سلامت پیمودن مراحل معنوی و رسیدن به سر منزل مقصود، انسان باید زندگی سراسر نورانی و معنوی خامس آل عبا(ع) را الگوی خویش قرار دهد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول