اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت موتلفه اسلامی در لنده:

ولایتمداری مهمترین ویژگی زنده‌ یاد عسکراولادی بود

دبیر هیئت موتلفه اسلامی در لنده با تسلیت ارتحال یار امام و رهبری گفت: مرحوم عسکراولادی نمونه بارز یک ولایتمدار واقعی بود.

ولایتمداری مهمترین ویژگی زنده‌ یاد عسکراولادی بود

سید محسن موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در لنده با تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار داشت: ماه محرم با همه حزن و اندوهی که داشته برای ما مسلمانان دارای پیام‌های روشنی است.

وی افزود: یکی از پیام‌های ماه محرم که همه ما شیعیان امروز آن را نمود عینی برای خود می‌دانیم تبعیت از ولایت فقیه است که در همه برهه‌ها و زمان‌ها باید رعایت شود.

دبیر هیئت موتلفه اسلامی شهرستان لنده گفت: اگر ما در زندگی تنها به همین اصل یعنی ولایتمداری هم اکتفا کنیم می‌توانیم مدارج پیشرفت و ترقی در دین و ایمان را طی کنیم.

موسوی تصریح کرد: آنچه که بسیاری از خواص عهد امام حسین(ع) بر آن گرفتار شدند عدم شناخت ولی فقیه بود که آنان را به ورطه نابودی کشاند.

وی افزود: خواص امروز جامعه ما هم باید با شناخت دقیق مسیر ولایت فقیه زمان بتوانند مسیر حق و حقیقت را برای عموم روشن سازند.

دبیر هیئت موتلفه اسلامی لنده در ادامه به ویژگی‌های زنده یاد عسکراولادی اشاره کرد و گفت: زنده یاد عسکراولادی در همه موارد و شرایط و زمان خود را مقید به دستورات رهبری می‌دانست.

موسوی خاطرنشان کرد: عسکراولادی نمونه بارز ولایتمداری بود که شرایط و زمان بر او تاثیر نکرد و او را از راه اصلی خود منحرف نساخت.

وی افزود: همه خواص جامعه باید به این مرد بزرگ افتخار کنند و ایشان را الگویی در زندگی قرار دهند.

انتهای پیام/82013/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول