اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف اردبیل:

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از برگزاری مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی در آذر ماه سال ‌جاری خبر داد.

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام جواد میرزایی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقات در اردبیل اظهار داشت: نفرات برگزیده از بین چهره‌های قرآنی شرکت‌کننده در مسابقات شهرستانی قرآن کریم هستند که در مرحله استانی مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقات مرحله استانی رشته مفاهیم قرآن کریم در روز پنجشنبه هفتم آذر ماه ساعت 9 صبح در بقعه متبرکه امامزاده صالح (ع) اردبیل برگزار می‌شود و مسابقات مرحله استانی رشته حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم ویژه برادران در روز جمعه هشتم آذر ماه ساعت 9 صبح در مسجد قدس اردبیل و مسابقات ویژه خواهران در همان زمان در اداره کل اوقاف استان برگزار می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: مقرر است مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم نیز در روز پانزدهم آذر ماه ساعت 9 صبح در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شود.

این مسئول اضافه کرد: پس از پایان مسابقات مرحله استانی قرآن کریم سه نفر از برگزیدگان هر رشته که به ترتیب بیشترین امتیاز این دوره از مسابقات را کسب کنند برای رقابت در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم اعزام می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: مجموع شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات 300 نفر هستند که در دو گروه سنی زیر و بالای 16 سال اعم از خواهران و برادران به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: حضور شرکت‌کنندگان در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان اردبیل امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/62006/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول