اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

26 آبان ماه

مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم امسال ویژه برادران پایور و سرباز و خواهران شاغل در دو مرحله رشته مفاهیم و دیگر رشته‌ها در حسینیه ستاد سپاه استان سمنان برگزار می‌شود.

مسابقات نیمه‌نهایی قرآن کریم در سپاه استان سمنان برگزار می‌شود

حسن قدمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار داشت: مرحله مقدماتی این مسابقات در شش منطقه استان در مهر ماه با شرکت 109 نفر شرکت‌کننده برگزار شد که از این تعداد 52 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی افزود: مرحله اول مسابقات استانی در رشته مفاهیم سطح یک و دو با شرکت 14 نفر هم‎زمان با سراسر کشور در 18 آبان برگزار شد و مرحله دوم مسابقات استانی در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان و حفظ با شرکت بیش از 38 نفر، 26 آبان ماه در حسینیه ستاد سپاه استان سمنان با حضور داوران مجرب استانی برگزار می‌شود.

مسئول تبلیغات سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: نفرات اول در هر رشته به غیر از رشته مفاهیم برای حضور در مسابقات کشوری به تهران معرفی می‌شوند.

قدمیان زمان برگزاری مسابقات مفاهیم کشوری را دوم آذر ماه سال جاری هم‎زمان با سراسر کشور در استان‌ها عنوان کرد و افزود: مابقی رشته‌های ویژه برادران در اواخر آذر ماه و ویژه خواهران در اسفند ماه سال جاری برای کسب رتبه برتر در تهران به رقابت می‌پردازند.  

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول