اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

انس با قرآن کریم محور اساسی تربیت فرزندان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: انس با قرآن کریم محور اساسی تربیت فرزندان است.

انس با قرآن کریم محور اساسی تربیت فرزندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح امروز در نشست با مسئولان تبلیغات اسلامی جم اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و نباید مورد کم‌کاری قرار گیرد.

وی افزود: توجه به قرآن و علوم اصیل اسلامی اهمیت زیادی دارد و همه موظفیم در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه انس با قرآن کریم محور اساسی تربیت فرزندان است خاطرنشان کرد: نامگذاری مناسب، آموزش آداب صحیح اسلامی و مانوس ساختن فرزندان با قرآن کریم سه محور اساسی در تربیت فرزندان در است.

سروستانی با بیان اینکه مادران نقش مهمی در تربیت فرزندان دارند تصریح کرد: امروز یکی از وظایف بسیار مهم و اساسی والدین که در سخن حضرت امام علی (ع) آمده است، نامگذاری مناسب، تربیت خوب و آشنا ساختن فرزندان با قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در حادثه کربلا اظهار داشت: علاقه عقیله بنی هاشم به امام حسین (ع) از دوران کودکی خاص بود.

وی با اشاره به الگو بودن ولایت‌مداری حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا برای زنان تاکید کرد: ولایت‌پذیری حضرت زینب (س) طوری بود که وی هیچ گاه دست از حمایت ایشان برنداشت و در تلخ‌ترین لحظات همیشه یاور امامت و ولایت بود و در اسارت هم حریم ولایت را حفظ می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: آنچه برای زن می‌ماند عزت و سرافرازی است پس زنان باید با تربیت اسلامی فرزندان خود باعث عزت و سربلندی در جامعه شوند و با توجه به نقش مادر در تربیت فرزندان با تربیت صحیح می‌توانند جامعه سالم را پرورش دهند.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول