اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوسنگرد:

شکست حصر سوسنگرد عملیاتی مردمی و مخلصانه بود

امام جمعه سوسنگرد گفت: در عملیات آزادسازی سوسنگرد، رزمندگان ما توانستند این شهر را از وجود خبث و نحیس بعثی‌ها پاکسازی و با یک یورش مخلصانه سوسنگرد را آزاد کنند.

شکست حصر سوسنگرد عملیاتی مردمی و مخلصانه بود

حجت‌السلام احمد ساری اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوسنگرد با گرامیداشت سالروز شکست حصر این منطقه اظهار کرد: در شکست حصر سوسنگرد نیروهای مردمی چون همیشه نقش اصلی و اساسی را در مقابله با دشمنان بعثی و متحدانشان داشتند و تا پای جان در برابر دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: بیداری و هوشیاری مردم منطقه باعث شد برای باری دیگر سوسنگرد به خاک کشورمان بپیوندد و مردم را در آغوش گیرد.

امام جمعه سوسنگرد با بیان اینکه مردم نقش به‌سزایی در آزادسازی منطقه و در همه دوران جنگ تحمیلی ایفا کردند گفت: این مردم بودند که پا به پای ارتش، سپاه و بسیج از کودک گرفته تا پیر و از زنان تا مردان دلاور، رشادت و ایثارگری آفریدند و جهان را انگشت به دهان نگه داشتند.

وی ادامه داد: بسیاری از زنان و دختران در پشت جبهه‌ها و حتی در خط مقدم به عنوان پرستار، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و هم‌پای مردانشان دست از جهاد نکشیدند.

ساری اصل در ادامه عنوان کرد: در شکست حصر سوسنگرد دلیرمردان همه شهرهای کشورمان از آذربایجان، قزوین، تهران، کاشان، شیراز و... حضور داشتند و این امر معطوف به خوزستان نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در عملیات آزادسازی سوسنگرد، رزمندگان ما توانستند این شهر را از وجود خبث و نحیس بعثی‌ها پاکسازی و با یک یورش مخلصانه سوسنگرد را آزاد کنند.

امام جمعه سوسنگرد گفت: سوسنگرد در سومین مرحله که امام فرمودند «فردا باید سوسنگرد آزاد شود»، با کمترین امکانات ولی با توکل به خدا و با ایمانی که خود رزمندگان داشتند در صحنه حضور یافتند و شرکت کردند.

وی در پایان عنوان کرد: در این عملیات بسیاری مجروح، جانباز یا شهید شدند و با دست غیب امام زمان(عج) پیروز میدان حق علیه باطل شدند.

انتهای پیام/72001/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول