اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر:

وحدت بین نیروهای مسلح از اهداف عملیات آزادسازی سوسنگرد بود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: یکی از اهداف عملیات آزادسازی سوسنگرد، وحدت و یکپارچگی بین نیروهای مسلح بود که با موفقیت انجام شد.

وحدت بین نیروهای مسلح از اهداف عملیات آزادسازی سوسنگرد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد موحد صبح امروز در مراسم سالگرد آزادسازی سوسنگرد در بوشهر اظهار داشت: این مراسم به منظور پاسداشت شهدا و ایثارگران در حماسه بزرگ شکست محاصره سوسنگرد است.

وی بیان کرد: تدبیر امام و رهبر معظم انقلاب و حضور ثمربخش شهید چمران همچنین یکپارچگی نیروهای مسلح از عوامل مهم آزادسازی سوسنگرد بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: مقام معظم رهبری به عنوان نماینده در شورای عالی دفاع، مدیریت این عملیات را بر عهده داشتند و ارتش و لشکر 92 زرهی نیز نقش چشمگیری در اجرای موفقیت‌آمیز این عملیات بر عهده داشتند.

موحد بیان داشت:نظارت دقیق با ایجاد وحدت بین نیروهای نظامی و مردمی و مأیوس شدن دشمن از پیشروی به سمت اهواز از دیگر اهداف آزادسازی سوسنگرد بود.

وی تصریح کرد: این عملیات موجب شد اختلاف بین ارتش و سپاه که عامل آن نیز بنی‌صدر بود از بین برود و وحدت بسیار خوبی در مقابل دشمن بعثی ایجاد شد و مرزها نیز امنیت بهتری پیدا کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: استان بوشهر نیز در این عملیات حضوری پرثمر داشت به طوری که 17 شهید را تقدیم انقلاب کرد و یکی از آنان شهید قهوه‌چی بود که در تاریخ 26 آبان ماه سال 59 به شهادت رسید.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول