اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سایر استان‌های مرزی

کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد

کارگاه آشنایی با پدافند غیر عامل ویژه استان‌های مرزی کشور به طور همزمان در 16 استان مرزی به ویژه در اردبیل برگزار شد.

کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این کارگاه که به مدت دو روز برگزار شد و عصر امروز مراسم پایانی این کارگاه آموزشی در اردبیل به انجام رسید، شرکت‌کنندگان با پدافند غیر عامل ویژه استان‌های مرزی آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی که علاوه بر اردبیل افرادی از استان‌های آذربایجان شرقی، غربی،کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، گیلان، مازندران و گلستان حضور داشتند، سخنرانان ابعاد جدیدی از الزامات پدافند غیر عامل و رعایت ضوابط آن را مطرح کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بیان اهمیت و ضرورت برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: با توجه به اینکه حوزه آب و خاک از اهمیت زیادی برخوردار بوده و بخش عظیمی از زیرساخت‌های توسعه را تشکیل می‌دهد، ضروری است با هدف آگاه‌سازی و بهبود شرایط بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بکوشیم تا آسیب‌های احتمالی در این زمینه برطرف شود.

داود نجفیان افزود: شرکت آب منطقه‌ای با توجه به تأثیرگذاری و نقش اساسی که در تولید آب و همچنین بهینه مصرف کردن این منابع ارزشمند دارد با میزبانی این کارگاه آموزشی زمینه‌ای را فراهم کرده تا با همکاری اساتید و محققان در حوزه آب و خاک بتوان بستری مناسب برای حرکت‌های نوین شکل داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ظرفیت خوب استان اردبیل در بخش منابع آبی و ضرورت بهره‌گیری از این توانمندی عظیم را یادآور شد و تصریح کرد:‌ ما در جای جای این استان طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی را در حال اجرا داریم به طوریکه در این استان ده‌ها سد بزرگ و کوچک در حال احداث بوده و نسبت به بهره‌برداری آنها به شکل مدرن و در قالب شبکه‌های پایاب اقدامات اساسی و ضروری انجام شده است.

نجفیان با یادآوری اینکه 47 سد در این استان در حال بهره‌برداری است و عملیات مطالعاتی 23 سد نیز در حال تهیه و تکمیل است، خاطر نشان کرد: هفت سد در حال احداث داریم که بعد از تکمیل شدن آنها از طریق پایاب شبکه این سدها میزان اراضی زیر پوشش آبی استان به 244 هزار هکتار می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از اجرای 20 طرح ملی و هفت طرح استانی به همراه طرح‌های تأمین آب شرب در شهرهای مختلف خبر داد و اضافه کرد: چهار طرح آبرسانی نمین، عنبران، خلخال و مشگین‌شهر توسط این شرکت در حال انجام است.

انتهای پیام/62001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول