اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه پزشکی کرمان:

باید جایگاه دارو در کرمان ارتقا یابد

سرپرست دانشگاه پزشکی کرمان گفت: غذا و دارو یکی از حوزه‌های کلیدی در دانشگاه علوم پزشکی است و باید جایگاه غذا و دارو در استان کرمان ارتقا یابد.

باید جایگاه دارو در کرمان ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی‌اکبر حق‌دوست ظهر امروز در آیین معارفه سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: غذا و دارو یکی از حوزه‌های کلیدی در دانشگاه علوم پزشکی است و باید جایگاه غذا و دارو در استان کرمان ارتقا یابد.

خزائلی معاون سابق غذا و دارو دانشگاه پزشکی کرمان عملکرد خود را در مدت تصدی این معاونت تشریح کرد و گفت: تکمیل نرم‌افزار سامت، انجام طرح مدیریت توزیع داروهای خاص و گسترش آن در سطح کشور، ارتقای جایگاه اداره دارو معاونت غذا و دارو در کشور، نظارت بر ترمینال‌های پسته، نظارت بر تولید و صادرات خرما از جمله فعالیت‌های انجام شده به شمار می‌رود.

سرپرست جدید معاونت غذا و دارو نیز در این آیین تأمین دارو را از مهم‌ترین دغدغه‌های این معاونت عنوان کرد و گفت: ارتقای وضعیت دارویی از نظر دسترسی آسان به مردم در دستور کار است.

محمودرضا حیدرپور خاطر نشان کرد: حمایت از داروسازان جوان برای کمک به مردم، شفاف کردن حساب‌های مالی در حوزه غذا و دارو و برنامه‌ریزی برای تأمین فضای فیزیکی حوزه معاونت غذا و دارو از جمله برنامه‌های این معاونت به شمار می‌رود.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های 40 ماهه پیام خزائلی تقدیر و محمودرضا حیدرپور به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب شد.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول