اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گهر دورود در خطر انحلال/ گهر نوش دارو را پس از مرگ سهراب نمی‌خواهد!

تیم گهر دورود به دلیل مشکلات مالی در خطر انحلال قرار دارد.

گهر دورود در خطر انحلال/ گهر نوش دارو را پس از مرگ سهراب نمی‌خواهد!

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، تیم گهر دورود که در فصل جدید به عنوان تنها نماینده استان لرستان در سطوح بالای فوتبال ایران حضور دارد، این روزها در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد و طبق اخبار به گوش رسیده حتی در صورت بهبود نیافتن این مشکلات خطر انحلال و از هم گسستگی این تیم هم است.

در ابتدای فصل گروهی به عنوان بهره‌بردار تیم گهر را در اختیار گرفتند، گروهی که با وعده‌های پوشالی و پوچ این تیم را در مدت یک ماه با بدترین شرایط هدایت کردند که پس از گذشت زمانی مشخص شد که این گروه توان اداره تیم گهر را ندارند و قرار‌داد آنها فسخ شد.

اما شرایط امروز تیم گهر بسیار ناامید کننده است، شرایطی که به دلیل مشکلات مالی این باشگاه رقم خورده است و این مشکلات مالی طی سالیان گذشته همواره همراهی جدا ناشدنی از این تیم است.

هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز گذشته برگزار شد که تیم گهر دورود توانست با وجود همه مشکلات مقابل تیم گیتی پسند اصفهان به پیروزی دست یابد، اما از نکاتی که باید به آن توجه کرد، این است که تاکنون هیچ یک از اعضای تیم گهر اعم کادر فنی، بازیکنان و سایر عوامل تیم حتی یک ریال هم دریافتی از این تیم نداشته‌اند.

این مشکلات مالی به نحوی بوده است که بارها سرمربی تیم و بازیکنان از آن گله‌مند بوده حتی در برخی موارد اعلام شده است که بازیکنان برای اصلاح موی سر خود نیز پولی ندارند که بسیار جای تأسف دارد که تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک به چنین وضعیتی افتاده است.

در برخی موارد بازیکنان پس از استراحت‌ها و تعطیلی‌های که کادر فنی به بازیکنان می‌دهد، تا به خانواده خود سر بزنند بازیکنان از این کار امتناع کرده و دلیل آن را نداشتن پول برای سفر به شهر خود اعلام می‌کنند.

از این دست مسائل مالی و مشکلات به کرات در این تیم دیده می‌شود که البته مخصوص این چند هفته و یا چند ماه نیست، بلکه طی چند فصل گذشته این مشکلات دست از سر این تیم بر نداشته و دلیل آن هم برای همه مردم آشکار است.

اما در این شرایط سخت و دشوار چه کسانی باید به فکر رفع این مشکلات باشد؟ آیا غیر از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی از کس دیگری می‌توان انتظار داشت که به پای این تیم ایستاده و از آن حمایت کند؟

مدیرعامل باشگاه گهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص این مشکلات مالی اظهار داشت: متأسفانه تیم گهر در شرایط بد مالی قرار دارد، البته در جلسه‌ای که با جناب استاندار داشته‌ایم، ایشان قول‌های بسیار مثبتی داشتند و قرار شد، کمک‌های مالی به این تیم شود.

اسماعیل حیدرپور افزود: اما تاکنون مشکلات مالی ما همچنان پا برجا است، این تیم در وضعیت بسیار سختی به سر می‌برد و همچنان بلاتکلیف است و ما به سختی هزینه‌های سفر به شهرهای دیگر برای برگزاری بازی را تأمین می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه گهر متذکر شد: جناب استاندار قول‌های خوبی داده‌اند که بسیار به آینده امیدوار شده‌ایم و من اینجا از همه مسئولان می‌خواهم پای کار بیایند و حال تیم این شهر را جویا شوند، چراکه ما نیاز به حمایت مسئولان استانی و شهر خود داریم.

حیدرپور با اشاره به پیروزی تیم گهر در روز گذشته ادامه داد: خدا را شکر همان طور که مردم مشاهده کردند، روز قبل توانستیم در اصفهان مقابل تیم گیتی پسند این شهر به پیروزی دست یابیم، تیم گیتی پسند یکی از تیم‌هایی است که در این فصل سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در ورزش کرده است و بازیکنان بسیار خوبی دارد و این پیروزی خارج از خانه ما مقابل این تیم نشان از قدرت فنی و کیفیت تیم ما دارد.

وی افزود: این تیم نیاز به کمک دارد و همچنان منتظر این کمک‌ها هستیم، چراکه اگر پولی به این تیم تزریق نشود، دیگر آینده این تیم مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه گهر تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که در این هفته در صورت امکان جلسه‌ای با استاندار محترم داشته باشیم، تا با کمک ایشان مشکلات و موانع برطرف و مبلغی به این تیم تزریق شود.

از شرایط مطرح شده در این گزارش می‌توان به خوبی درک کرد که تیم گهر دورود به سختی و تنها با همت کادر فنی، بازیکنان و مجموعه مدیریتی تاکنون بر پای خود ایستاده است و در مسابقات شرکت می‌کند، اما تا چه زمانی می‌توانند بدون هیچ حمایتی اینچنین در مقابل مشکلات ایستادگی کنند، مشخص نیست!

امیدواریم همین امروز گامی در خصوص کمک به این تیم مردمی که دیگر قسمتی از هویت مردم شهرستان دورود و استان لرستان شده است، در راستای کمک به این تیم از سوی مسئولان ارشد استانی و شهرستانی مشاهده کنیم و نباشد مصداق «نوش دارو پس از مرگ سهراب».

خبرگزاری فارس در راستای رسالت خود پیگیر این مشکل حاد تیم گهر دورود به عنوان یک سرمایه استانی است، تا بتواند کمکی باشد، در راستای حل این مشکلات چراکه گهر تنها چشمه جوشان در فوتبال لرستان است.

گزارش نوحید وانشانی

انتهای پیام/2304/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول