اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احداث مزرعه گیاهان دارویی در جنوب تهران

مزرعه گیاهان دارویی به منظور آشنایی و آموزش نحوه پرورش آن به شهروندان منطقه 20 احداث می‌شود.

احداث مزرعه گیاهان دارویی در جنوب تهران

نقی نگین‌راز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اینکه مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 20 متولی برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی در حوزه فضای سبز است گفت: مراحل اجرای مزرعه گیاهان دارویی به منظور آشنایی شهروندان با نحوه پرورش آن آغاز شده است که گیاهانی نظیر نعناع فلفلی، چای ترش، به لیمو، بادرنج‌بویه، اسطوخودوس و... در آن کشت خواهد شد.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 آموزش‌های عملی و کار در گلخانه و فضای طبیعی را از نقاط قوت فعالیت‌های آموزش شهروندی مرکز گل و گیاه برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی این مرکز نظیر سبزی‌کاری، گیاهان آپارتمانی، پرورش قارچ خوراکی، فضای سبز عمودی، درخت و درختچه، گل‌های فصلی و... در هر فصل به صورت رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: منطقه 20 دارای دو مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه است که در بوستان فجر و محله 13 آبان واقع شده که سه گلخانه با تنوع 150 گونه گیاهی، آزمایشگاه مجهز، کتابخانه تخصصی از جمله امکانات آن است.

انتهای پیام/2462/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول