اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

همکاری 1400 حامی با کمیته امداد ابهر

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر از همکاری یک‌هزار و 400 حامی با این نهاد خبر داد.

همکاری 1400 حامی با کمیته امداد ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حمایت از ایتام و لزوم رسیدگی به آنها یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و همچنین ائمه معصومان(ع) همواره در رسیدگی به امور ایتام پیشقدم بودند، اضافه کرد: در بسیاری از احادیث و روایات نقل شده از این بزرگان بر لزوم رسیدگی به امور ایتام تاکید شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ابهر تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی نیز به منظور عمل به سنت‌های حسنه و و همچنین ارائه خدمات بهتر به ایتام زیر‌پوشش این نهاد اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام با ثبت‌نام از حامیان به منظور حمایت از آنها اجرایی می‌شود، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح حامیان با مراجعه به سایت اینترنتی یا دفاتر کمیته امداد کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 292 یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی ابهر است، اظهار داشت: حمایت از این تعداد یتیم به عهده یک‌هزار و 437 حامی است.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال‌جاری حامیان همکار با کمیته امداد ابهر یک میلیارد و 144 میلیون و 127 هزار ریال به حساب ایتام واریز کرده‌اند.

داودی همچنین به همکاری حامیان با کمیته امداد امام خمینی در قالب طرح مفتاح‌الجنه اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور حامیان در منازل ایتام و بازدید از آنها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد  امام خمینی شهرستان ابهر تصریح کرد: در قالب طرح مفتاح‌الجنه حامیان با حضور در منازل ایتام ضمن آشنا شدن با مشکلاتی که خانواده‌های ایتام دارند، در حل مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول