اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه محرم در خراسان رضوی

پایگاه‌های جذب حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد مستقر شدند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از استقرار پایگاه‌های جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور مشارکت در کفالت ایتام نیازمند در جوار بارگاه رضوی خبر داد.

پایگاه‌های جذب حامیان طرح اکرام ایتام کمیته امداد مستقر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد خراسان رضوی، سلمان دانشور گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام محرم حسینی، 6 پایگاه این اداره در جوار بارگاه رضوی در راستای ترویج فرهنگ یتیم‌نوازی، کمک به نیازمندان و جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین مستقر شدند.

وی به تشریح فعالیت‌های این پایگاه‌ها پرداخت و اظهار کرد: این پایگاه‌ها از ابتدای ماه محرم در جوار بارگاه رضوی در سه بست امام رضا(ع)، باب الجواد (ع) و خیابان شیرازی استقرار یافته‌اند و آماده پذیرش و جذب حامیان نیکوکار از همشهریان و زائرین رضوی برای اکرام ایتام هستند.

دانشور ساعت کاری و پاسخگویی نمایندگان این نهاد در پایگاه‌های فوق را از ساعت 11 ظهر تا 21 شب دانست.

معاون مشارکت‌های این نهاد در استان خراسان رضوی از فعالیت‌های این پایگاه‌ها تا روز بعد از عاشورا خبر داد و افزود: فعالیت این پایگاه‌ها در روزهای تاسوعا، عاشورا و روز پس از عاشورا از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا 22 شب ادامه دارد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول