اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان:

موفقیت کمیته امداد مرهون تلاش عسگراولادی است

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان گفت: موفقیت کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس تاکنون مرهون تلاش عسگراولادی است.

موفقیت کمیته امداد مرهون تلاش عسگراولادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین علی‌محمدی عصر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در مهدیه این شهر اظهار کرد: عسکراولادی همیشه در شرایط ویژه نظام حاضر بود.

وی مرحوم عسگراولادی را چندوجهی خواند و افزود: عسکراولادی از چهره‌های شاخص سیاسی بود و در دولت شهید رجایی تصدی وزارت را به عهده داشت.

علی‌محمدی با اشاره به شخصیت فرهنگی و مبارزاتی مرحوم عسگراولادی، تصریح کرد: بیش از 30 سال در خدمت مرحوم عسگراولادی بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان به تلاش مرحوم عسگراولادی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی زندانیان قبل از انقلاب به فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: عسگراولادی پس از آزادی نزد امام (ره) رفت و همراه ایشان از پاریس به ایران بازگشت.

وی موفقیت کمیته امداد امام خمینی (ره) از بدو تاسیس تاکنون را مرهون تلاش عسگراولادی دانست و بیان کرد: تلاش عسگراولادی برای محرومان امید و عشق را در دل مسئولان زنده کرد.

علی‌محمدی با بیان اینکه املاک و مغازه‌های بسیاری در گیلان با موافقت مرحوم عسگراولادی به محرومان واگذار شده است، یادآور شد: 96 مغازه در یکی از شهرهای استان به محرومان واگذار شده است.

این مسئول تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی بدون اذن امام (ره) و مقام معظم رهبری اقدامی انجام نمی‌داد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان نیز در مراسم مذکور درک بزرگ‌منشی مرحوم عسگراولادی را سخت توصیف کرد و گفت: تشکیل حزب مؤتلفه اسلامی به فرمان امام (ره) در سال 1341 از برجستگی‌های عسگراولادی است.

حسن کربلایی به دستگیری مرحوم عسگراولادی در سال 43 اشاره کرد و افزود: عسگراولادی در سال 44 محکوم به اعدام شد و این حکم پس از بررسی دوباره به حبس ابد تغییر پیدا کرد.

وی مرحوم عسگراولادی را ذوب در ولایت دانست و بیان کرد: تمام اقدام‌های عسگراولادی به اذن ولی فقیه بود.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول