اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

اختلاف ایران با آمریکا ریشه‌ای است/‌به مذاکرات خوشبین نیستیم‌

نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه اختلاف ایران با آمریکا ریشه‌ای است، گفت: مشکل ما با آمریکا ریشه‌ای بوده و از جنس مشکل امام حسین(ع) با یزید است.

اختلاف ایران با آمریکا ریشه‌ای است/‌به مذاکرات خوشبین نیستیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناصری ظهر امروز در مراسم دسته‌روی هیئت‌های دانشجویی دانشگاه پیام نور استان مازندران اظهار داشت: زندگی سراسر نورانی امام حسین(ع) باید برای ما الگو باشد و اگر از زندگی امامان تشیع الگو برداری کنیم می‌توانیم ادعا کنیم که شیعه هستیم.

وی با اشاره به ارادت بسیار ویژه ائمه اطهار به خداوند منان تصریح کرد: امام حسین(ع) به دلیل ارادت ویژه‌ای که به خداوند داشت در تاریخ ماندگار شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به رشادت‌های حضرت ابوالفضل عباس(ع) در مبارزه با دشمن اشاره کرد و گفت: ابوالفضل العباس در راه دین و ولایت تابع ولی فقیه بود و اطاعت از خدا و ولی خدا حضرت عباس و امام حسین(ع) را جاوادنه کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه ائمه اطهار در راه مبارزه با کفر و نفاق خدا و اطاعت از خدا را سر لوحه کار خویش قرار دادند، بیان داشت: ما باید به این نکته توجه کنیم که خدا فراموشی مایه خود فراموشی می‌شود.

ناصری در ادامه درباره موضوع مذاکره ایران با برخی کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: مذاکره ما با غرب برای به نتیجه رسیدن در بحث هسته‌ای است و در غیر این صورت ما با آمریکا و کشورهای غربی مذاکره‌ای نداریم.

نماینده بابل با اشاره به برخی تفکرات که حل مسائل و مشکلات را در گرو مذاکره با آمریکا می‌دانند، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا با بسیاری از مشکلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی مواجه هست و این کشور بدهکارترین کشور در جهان است، این کشور با این همه مشکلات چه طور می‌تواند مشکل کشور ما را حل کند.

وی با اشاره به روحیه جنگ طلب اوباما بیان داشت: هنوز عرق مذاکره‌کنندگان دوره قبل خشک نشد، مسئولان آمریکا صحبت از جنگ سر دادند، با این شرایط چه طور به مذاکرات با غربی‌ها خوشبین باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: اختلاف ما با آمریکا ریشه‌ای است و این امر نشات گرفته از دین ما دارد.

ناصری با بیان اینکه پیروی مردم مسلمان ایران از دین رسول‌الله گفت: دنیا به دین و کشور ما را به عنوان یک الگو نگاه می‌کند و مردم اروپا بارها و بارها به شجاعت مردم ایران اعتراف کردند.

ناصری در ادامه با اشاره به دیدگاه‌های رهبر انقلاب برای رفع مشکلات داخلی کشور تصریح کرد: رهبر انقلاب حل مشکلات داخلی را در گرو توجه به تولید ملی اعلام کردند و مشکلات کشور ما در درون نظام بدون ارتباط با غربی‌ها قابل حل است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تذکر به برخی دخترها و پسرها که در پوشش و رفتار خویش از فرهنگ غربی تقلید می‌کنند، اظهار داشت: به دلیل موقعیت شغلی در ایتالیا بارها و بارها از متفکران غربی شنیدم که راه حل برون رفت از مشکلات اجتماعی را بهره‌گیری از رویکرد علی(ع) در زندگی‌شان عنوان کردند.

وی در پایان گفت: نظام ارزشی ما به عنوان الگوی برتر در جهان است و باید به دلیل این موقعیت در جهان به خود ببالیم.

انتهای پیام/86004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول