اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

اروپا و آمریکا زبان رژیم صهیونیستی شده‌اند

نماینده کرج در مجلس گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی به عنوان زبان رژیم صهیونیستی عمل کرده و برای تأمین منافع این رژیم نامشروع و منفور تلاش می‌کنند.

اروپا و آمریکا زبان رژیم صهیونیستی شده‌اند

محمدجواد کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره آخرین مذاکرات ایران با 5 + 1 در ژنو گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون بارها برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های کلان خود در عرصه خارجی و همچنین پرونده هسته‌ای را به صورت شفاف به جهانیان عرضه کرده است.

وی تصریح کرد: ایران بیشترین همکاری را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته و ده‌ها دور مذاکره نیز با 5 + 1 که در آن نماینده اتحادیه اروپا و نمایندگان کشورهای غربی حضور دارند، برگزار کرده‌ایم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غربی‌ها پرونده هسته‌ای ایران را سیاسی کرده و دیگر مسائل تخصصی چندان جایگاهی در مباحث آنها ندارد و به همین علت تاکنون این پرونده به یک نتیجه مشخص و ملموسی دست نیافته است.

* بی‌اعتمادی به آمریکا و مذاکره با غرب ناشی از رفتار آنها است

کولیوند افزود: زمانی که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تأکید فرمودند که ما به آمریکا و مذاکره اعتماد نداریم، برخی که تحلیل صحیح و درستی از شرایط و رخدادها نداشتند، نتوانستند فرمایشات معظم‌له را به خوبی درک کنند، حال امروز مشخص و روشن است که چرا ما به غرب و مذاکره با آنها اعتماد نداریم، چراکه غربی‌ها نمی‌خواهند براساس یک روال منطقی و قانونی و با حفظ منافع دو طرف کارها به پیش برده شود.

وی ادامه داد: برای اثبات بیشتر این موضوع کافی است به رخدادهای مربوط به مذاکرات اخیر 5 + 1 در ژنو اشاره کرد که خواسته‌های خارج از عرف و منطق و بر خلاف توافقات انجام شده از سوی فرانسوی‌ها مطرح می‌شود.

*فرانسه از زبان اسرائیل و آمریکا صحبت می‌کرد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای همه مشخص و معلوم است که فرانسه از زبان رژیم صهیونیستی و آمریکا صحبت کرده و برای حفظ منافع نامشروع این رژیم در مذاکرات اخیر سنگ‌اندازی کرد.

کولیوند ادامه داد: متأسفانه برخی کشورهای غربی تبدیل به زبان رژیم صهیونیستی شده و برای تأمین منافع این رژیم جعلی و منفور تلاش می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: تا زمانی که 5 + 1 این شیوه را دنبال کند، نتیجه‌ای در مذاکرات حاصل نمی‌شود و وقت آن رسیده که غربی‌ها دست از پیگیری منافع اسرائیل جنایتکار بردارند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول