اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هدف از تاکتیک فشار، القا ترس به تیم مذاکره کننده ایران بود

میرمرشدی: مواضع مغرضانه فرانسه در ژنو 5 تبانی بین آمریکا و اتحادیه اروپا بود

میرمرشدی گفت: به نظر من روند جدید مذاکرات در ژنو 5، یک تبانی بین رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و اتحاد اروپا بود.

میرمرشدی: مواضع مغرضانه فرانسه در ژنو 5 تبانی بین آمریکا و اتحادیه اروپا بود

حجت‌الاسلام سید محی‌الدین میرمرشدی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون روند مذاکرات ژنو 5 و اخلال‌گری کشور فرانسه در عدم رسیدن به نتیجه اظهار کرد: به نظر من روند جدید مذاکرات در ژنو 5، یک تبانی بین رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و اتحاد اروپا بود.

وی بیان کرد: در این مذاکرات قرار بر این بود که نتانیاهو یک موضع‌گیری تند علیه ایران بکار برد و انگلیس در موضع نرم قرار گیرد و بطور غیر رسمی یک حس طرفداری به ایران بدهد و آمریکایی‌ها به عنوان بازیگر اصلی روش میانه‌ها را پیش بگیرند و فرانسه مأموریت ضد برنامه هسته‌ای ایران ایفا کند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: هدف آنها از این تاکتیک، تحت فشار قرار دادن ایران است و ایجاد یک ترس و خوفی به ایران با القا کردن اینکه اگر ایران به تفاهم نرسد، دیر خواهد شد و تیم ایرانی را مجبور به عقب‌نشینی در مواضع حق خود کنند.

میرمرشدی افزود: تیم مذاکره کننده با بیداری به موقع خود در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی گروه 1+5 مقاوم ایستاد و نگذاشت که یک تفاهم‌نامه‌ای علیه حقوق مردم ایران شکل بگیرد.

وی ابراز کرد: ما نباید به لبخند گروه 1+5 اعتماد کنیم، چرا که آمریکایی‌هادر مذاکرات ژنو 5 ثابت کردند که مذاکره را برای مذاکره می‌خواهند و به دنبال فرصت  و منافع  خود هستند.

نماینده سابق ولی‌فقیه در نیروی هوایی سپاه در پایان اضافه کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی باید به صورت هجومی در مذاکرات شرکت کند و به هیچ‌وجه حاضر به حتی یک روز تعطیلی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای و با مراقبت کامل به جلو پیش برود و فریب مکرها و حیله‌های سیاسی آنها را نخورد.

انتهای پیام/63001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول