اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه روحانیت مبارز:

تقویت انسان‌های کج‌فهم برای اقدامات تروریستی ترفند جدید صهیونیست است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آمریکا و جامعه صهیونیست جهانی قصد دارد تا با ترفند جدید تقویت انسان‌های کج‌فهم و بی‌مغز برای انجام اقدامات تروریستی علیه اسلام و انقلاب اسلامی اقدام کنند.

تقویت انسان‌های کج‌فهم برای اقدامات تروریستی ترفند جدید صهیونیست است

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون ترورهای اخیر انجام‌ شده در اطراف مرزهای کشور و به شهادت رسیدن عده‌ای از هم‌وطنان و مقارن بودن چنین تحرکات تروریستی با ایام مذاکرات ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: امروز آمریکا و اسرائیل به این نتیجه رسیده‌اند که همه مسائل و مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده، از جانب انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: آنها با تمام قوا در برابر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با هر ترفند ممکن همچون جنگ تحمیلی، فتنه 78 و فتنه 88، کودتای نوژه و امثال آنها در راه پیشرفت ایران اسلامی مانع‌تراشی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان گفت: آمریکا و جامعه صهیونیست جهانی امروز قصد دارد با ترفند جدید یعنی تقویت انسان‌های کج فهم و بی‌مغز برای انجام اقدامات تروریستی علیه اسلام و انقلاب اسلامی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هدف اصلی مستکبران ایجاد ناامنی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران و بی‌ثبات جلوه دادن حکومت است و قصد دارند با این اقدامات تروریستی در ایران نیز به اهدافی که در سوریه، عراق و دمشق دنبال می‌کنند، برسند که خیال باطل است.

سالک ابراز کرد: مطمئن هستیم اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌تواند چنین مشکلاتی را حل کند، زیرا این گونه ترورها، ترورهای کور هستند و هیچ نتیجه‌ای از آن نخواهند برد.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات اخیر تروریستی در مرزهای کشور به دستور آمریکا و صهیونیست‌ها بوده و وظیفه ملت در قبال چنین تحرکاتی، هوشیاری بیش از پیش است، خصوصا مردمی که در استان‌های مرزی هستند، دوم حفظ اتحاد و انسجام ملی و سوم آنکه نیروهای انتظامی و امنیتی که مسئولیت تأمین امنیت کشور را بر عهده دارند با حضور در صحنه، قدرت خود را به اثبات برسانند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نهم اظهار کرد: البته در قبال اقدامات تروریستی اخیر در مرزهای شرقی و شمال غربی کشور، وزیر کشور همچون دستگاه‌های امنیتی مسئول است، در این بین نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی هم از وزرای مربوطه جواب خواسته‌اند و همچنان وظیفه نظارتی خود را دارند.

انتهای پیام/63001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول