اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌عضو کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرد

رابطه با «شیطان بزرگ» ‌معنا ندارد/«رانت» علت افزایش قیمت خودروها‌/جزئیات الحاق ‌فارس

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: رابطه با آمریکا وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده‌اند که شیطان بزرگ و قابل اعتماد نیست، معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند.

رابطه با «شیطان بزرگ» ‌معنا ندارد/«رانت» علت افزایش قیمت خودروها‌/جزئیات الحاق ‌فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین ذوالأنوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولان و مدیریت ارشد این استان، دولت و وزارت کشور روی تصمیم خود مبنی بر الحاق فارس به سواحل خلیج فارس ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای سعی دارند این مسئله را به شورای امنیت ملی بکشانند چراکه به دنبال منافع سیاسی و شخصی خود در این منطقه هستند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران تشخیص دهد که الحاق به نفع مردم است، نباید عده‌ای که اهل این منطقه نیستند به خود اجازه دخالت در این موضوع مهم را بدهند.

ذوالانوار در مورد توقف پرداخت یارانه‌ها از سوی دولت، تصریح کرد: سالانه 42 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه‌ها به مردم لازم است که از این میزان 27 هزار میلیارد تومان از طریق افزایش حامل‌های انرژی و مابقی از منابع دیگر باید تامین شود.

وی بیان داشت: از طریق دارایی‌ و بانک‌ها می‌توان هویت کسانی که به طور غیرقانونی از طرح هدفمندی یارانه‌ها استفاده می‌کنند شناسایی و آنان را از این طرح خارج کرد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر انتظار ارزان شدن قیمت خودروها، افزود: قیمت خودرو با توجه به افزایش نیافتن قیمت فولاد و لاستیک نباید گران شود اما به دلیل رانت در کارخانه خودروسازی قیمت خودرو دو و نیم برابر افزایش یافته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در رد سخنان وزیر صنعت، معدن و تجارت که خودروسازان از خارج وارد کشور شوند، ابراز داشت: وقتی از سوی کارشناسان و محققان و کارشناسان داخلی هواپیمای آذرخش و زیردریایی ساخته می‌شود باید بتوان به نیروها و متخصصان ایرانی اعتماد کرد.

ذوالأنوار خاطرنشان کرد: درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار نسبت به دیپلم‌ها بالاتر است و باید زمینه‌ای فراهم شود تا جوانان جذب کار شده و از توان علمی آن‌ها استفاده شود.

وی در مورد ترورهای اخیر در کشور گفت: احتمال دست بیگانه در ترورهای اخیر برای بی‌ثبات کردن ایران اسلامی و جلوگیری از ورود گردشگران خارجی به ویژه مخدوش کردن مذاکره 5 به علاوه یک وجود دارد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رابطه با آمریکا وقتی امام راحل و مقام معظم رهبری فرموده‌اند که شیطان بزرگ و قابل اعتماد نیست، معنا و مفهومی پیدا نمی‌کند.

‌انتهای پیام/2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول