اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد

استفاده از تمام امکانات دولت برای تملک و سرمایه‌گذاری

استاندار خراسان جنوبی گفت: از تمامی امکانات دولت در ارتباط با تملک و پروژه‌های سرمایه‌گذاری دیگر استفاده می‌کنیم و بخش خصوصی باید بر این عرصه وارد شود.

استفاده از تمام امکانات دولت برای تملک و سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در بدو ورودش به شهرستان طبس در جمع مردم اظهار داشت: یکی از راه‌های خدمت کردن به مردم، هماهنگی، انسجام و باور مردم است.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی بین مردم، نمایندگان و ائمه جمعه استان هماهنگی بسیار خوبی وجود دارد.

استاندار خراسان جنوبی افزود: من به عنوان نماینده دولت از تمام کسانی که امکان سرمایه‌گذاری در استان را دارند حمایت کرده و در راستای رفع مشکلات در مسیر سرمایه‌گذاری و فضای خدمت به مردم تلاش می‌کنم.

خدمتگزار با بیان این‌که از تمامی امکانات دولت در ارتباط با تملک و  پروژه‌های دیگر استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: حمایت ما کافی نبوده و بخش خصوصی باید بر این عرصه وارد شود.

وی اضافه کرد: بخش خصوصی باید این باور را داشته باشد که اگر سرمایه‌گذاری کند علاوه بر سود حاصله به مردم نیز خدمت می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: باید راه‌های ایجاد انگیزه و رغبت را برای سرمایه‌گذاران معرفی و موانعی را که بر سر راه قرار دارد را با نگاه مثبت رفع کنیم.

خدمتگزار خطاب به سرمایه‌گذاران گفت: آمادگی داریم بر اساس برنامه‌های کارشناسی شده که بتواند ایجاد کار و تولید کند، در حد وسع خود حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با وزرا، نمایندگان و دولت، یادآور شد: ما در این ارتباط از آنها قول درخواست کمک کرده‌ و قول مساعد گرفته‌ایم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که ارائه خدمت مشکلات خود را دارد، خاطر نشان کرد: عزم همه ما این است تا جایی که می‌توانیم در راستای رفع مشکلات مردم و با نگاه به امکانات استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول