اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید خراسان جنوبی:

زمینه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی فراهم شود/ پرهیز از افراط و تفریط

استاندار جدید خراسان جنوبی با بیان اینکه باید از افراط و تفریط جلوگیری کنیم، گفت: از مدیران می‌خواهیم زمینه سرمایه‌گذاری، حل معضلات، رشد و بالندگی استان را فراهم کنند.

زمینه‌های سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی فراهم شود/ پرهیز از افراط و تفریط

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: دولت افتخار خدمت به استانی ارزشمند، قانع، دیندار، پرتلاش و صادق را نصیب من کرده است.

وی ادامه داد: امید است با همراهی، هماهنگی، همدلی، صفا و صمیمیت بتوانیم گام‌های شایسته‌ای برای مردم خراسان جنوبی برداریم.

توسعه‌خواهی مستلزم وجود افراد شایسته است

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که همه ما وظیفه خدمت به مردم را دنبال می‌کنیم، اذعان داشت: برای ارائه خدمت ارزنده جز هماهنگی و صداقت مسیر دیگری را نمی‌توان پیدا کرد.

خدمتگزار با بیان این‌که نمایندگان مجلس افرادی فعال و علاقه‌مند به پیشرفت استان هستند، یادآور شد: امامان جمعه استان نیز می‌توانند با نصیحت‌های پدرانه خود مسئولان را راهنمایی کنند.

وی توسعه‌خواهی را مستلزم وجود افراد شایسته دانست و تصریح کرد: باید بکوشیم زمینه توسعه کمی و کیفی را در استان گسترش دهیم.

از افراط و تفریط جلوگیری کنیم

استاندار خراسان جنوبی افزود: در دولت تدبیر و امید تمامی وزارت‌خانه‌ها، بخش دولتی و خصوصی باید تلاش کنند تا موانع کسب و کار را از سر راه بردارند تا شاهد رشد و بالندگی در تمام زمینه‌ها باشیم.

خدمتگزار با بیان این‌که باید از افراط و تفریط جلوگیری کنیم، متذکر شد: همچنین باید به طور جدی از صیانت مردم دفاع کنیم. 

وی با بیان این‌که از مدیران می‌خواهیم زمینه سرمایه‌گذاری، حل معضلات، رشد و بالندگی استان را فراهم کنند، اذعان داشت: مشکلات استان را باید کارشناسانه و با عدد و رقم در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهیم.

از ظرفیت‌های خراسان جنوبی استفاده می‌کنیم

استاندار خراسان جنوبی گفت: با تمام توان تلاش می‌کنم آنچه شایسته مردم این استان است را دنبال کنم.

خدمتگزار با بیان این‌که از شورای‌های اسلامی شهر و روستا می‌خواهم تا با شهرداران همکاری کنند، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های کارشناسی استان به بهترین وجه برای پیشرفت استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول