اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دلگان خبر داد

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در شهرستان دلگان

مدیرکمیته امداد امام خمینی دلگان از جمع‌آوری یک میلیارد و 397 میلیون و 230 هزار ریال زکات در 6 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در شهرستان دلگان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان، عبدالرحمان بزمانی اظهار داشت: در دین اسلام برای پرداخت زکات بسیار تاکید شده است و  بر اساس روایات نقل شده پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) بر پرداخت زکات مبادرت ورزیده و اطرافیان را نیز بر انجام این امر مهم سفارش می‌کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی دلگان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی به منظور عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری زکات می‌کند، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف جمع‌آوری زکات محرومیت‌زدایی است.

بزمانی در ادامه به محل هزینه زکات جمع‌آوری شده نیز اشاره‌ کرد و گفت: هزینه زکات جمع‌آوری شده در بحث محرومیت زدایی و رفع نیازهای خانواده‌های مددجو و همچنین احداث پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه می‌شود.

وی افزود: در 6 ماهه سال جاری اقدامات مختلفی در بحث زکات از جمله برگزاری همایش‌های، جلسات شورای زکات و اطلاع رسانی در بحث زکات از جمله برگزاری جلسات چهره به چهره با کشاورزان عمده‌کار انجام شده است.

انتهای پیام/75005/ل/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول