اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اندیکا:

140 شهروند کم‌بضاعت اندیکایی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

مدیر کمیته امداد اندیکا گفت: یک‌صد و 40 شهروند کم‌بضاعت این شهرستان برای ورود به جامعه کمیته امداد در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفتند.

140 شهروند کم‌بضاعت اندیکایی تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

هوشنگ جمال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیکا اظهار کرد: برای پذیرش در خانواده امداد، تعداد یک‌صد و 40 نفر از مردم کم‌بضاعت مورد بررسی کمیسیون پزشکی این شهرستان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کمیسیون پزشکی، نماد سنجش برای سرپرست خانوار زیر 60 سال است افزود: در این کمیسیون مشخص می‌شود که فرد از چه میزان توانایی برخوردار بوده و از طرفی کمیته امداد را در امر خدمت‌رسانی دقیق‌تر خانواده‌ها یاری می‌رساند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اندیکا اضافه کرد: در صورت تائید عدم توانایی جسمی افراد در این کمیسیون، این نهاد به حمایت از آنان ادامه می‌دهد در غیر اینصورت از ادامه حمایت کمیته امداد امام خمینی محروم می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف نهایی کمیته امداد امام خمینی شناسایی و کمک رسانی به نیازمندان است توضیح داد: این نه تنها یک وظیفه کاری بلکه یک وظیفه دینی است.

جمال‌پور همچنین عنوان کرد: در این راه از انجام هیچگونه اقدامی دریغ نخواهیم کرد و در صورت مشتاق بودن سایر افراد در یاری کردن این نهاد، با استقبال گرم ما روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، همه یک‌صد و 40 نفری که مورد کمیسیون پزشکی قرار گرفتند شرایط لازم برای پیوستن به خانواده امداد را دارند و تحت حمایت این نهاد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول