اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بیش از 31 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 31 هزار و 764 خانوار با جمعیتی بالغ بر 81 هزار و 899 نفر تحت حمایت این نهاد حمایتی می‌باشند.

بیش از 31 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند

ارسلان جلال‌فرد در حاشیه بازدید از روستای گره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه تلاش کمیته امداد محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات نیازمندان است، اظهار کرد: بازدید و سرکشی از مناطق محروم‌تر استان و خدمت‌رسانی به نیازمندان این مناطق از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در مناطق محروم را کمک به اشتغال نیازمندان دانست و هدف اصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های مددجو در تمامی عرصه‌ها به خصوص از طریق اشتغال‌زایی عنوان کرد.

وی افزود: در این راستا با توجه به شرایط نیازمندان و ظرفیت‌های موجود در منطقه و اجرای طرح‌های اشتغال تسهیلات اشتغال‌زایی به واجدین شرایط پرداخت می‌شود.

جلال‌فرد همچنین به ارائه خدمات عمرانی و احداث مسکن برای نیازمندان مناطق محروم اشاره کرد و گفت: کمیته امداد برای ارائه تسهیلات و مساعدت‌های لازم در خصوص ساخت و ساز مسکن نیازمندان آمادگی دارد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تعداد 31 هزار و 764 خانوار با جمعیتی بالغ بر 81 هزار و 899 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند، تعداد خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی چرام را 2 هزار و 730 خانوار ذکر کرد.

وی این تعداد را جمعیتی قریب به 8 هزار نفر اعلام کرد و با اشاره به بحث احداث مسکن در شهرستان، یادآور شد: در سال جاری 50 مورد احداث مسکن و تعمیرات برای شهرستان چرام و 605 مورد در سطح استان بوده است.

این مسئول اعلام آمادگی کمیته امداد را جهت احداث مسکن خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در روستای گره‌ای یادآور شد.

انتهای پیام/82002/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول