اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

5 ماه توقیف برای خالی کردن نخاله‌های ساختمانی در شهر برازجان

فرماندار دشتستان گفت: هر وسیله و خودرویی که اقدام به ریختن نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهر برازجان کند وسیله نقلیه آن به مدت پنج ماه توقیف می‌شود.

5 ماه توقیف برای خالی کردن نخاله‌های ساختمانی در شهر برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی عصر امروز در بازدید از مناطق و محله‌های مختلف شهر برازجان اظهار داشت: توجه به عمران شهری و زیباسازی شهرها از اولویت‌های مسئولان ارشد استان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: بهبود وضعیت مبلمان شهری و بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر در دستور کار قرار دارد و برای رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته نسبت به تعریض و بازسازی و احداث زیرگذرها و تقاطع‌های غیر همسطح در محورهای ورودی و خروجی شهر برازجان اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام شده است.

خرمی تصریح کرد: شهرداری وظیفه سنگینی در زیباسازی شهر و ساماندهی کوچه‌ها و خیابان‌ها دارد و مردم نیز باید همکاری لازم را با ماموران شهرداری داشته باشند.

وی بر لزوم جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ورودی شهر برازجان تاکید کرد و گفت: شهرداری برازجان باید با همکاری راهنمایی و رانندگی و اداره راه و ترابری هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهر و اطراف آن و همچنین نصب تابلوهای هشداردهنده به افراد خاطی اقدام کنند.

فرماندار دشتستان از توقیف پنج ماهه وسایل نقلیه متخلف در برازجان خبر داد و یادآور شد: هر وسیله و خودرویی که اقدام به ریختن نخاله‌های ساختمانی در محدوده شهر کند وسیله نقلیه آن به مدت پنج ماه توقیف شود.

خرمی گفت: رعایت قانون توسط شهروندان امری لازم است و هر کس از قانون تخطی کند جریمه خواهد شد و به ویژه با کسانی که نسبت به زشت کردن چهره شهر اقدام کنند برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با تمام امکانات و توانمندی‌ها در راستای رشد و توسعه دشتستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول