اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

آمادگی دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

فرماندار دشتستان از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد.

آمادگی دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با حوادث احتمالی بارندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد بحران دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای موقعیت خاصی در سطح استان است و رسیدگی به مشکلات و معضلات مردم مهم‌ترین اولویت است.

وی افزود: با توجه به آغاز بارندگی‌ها در استان بوشهر و دشتستان، از هم‌اکنون آماده مقابله با حوادث احتمالی هستیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: سیل سال گذشته خسارت‌هایی به خانه‌های مردم و تاسیسات زیربنایی وارد کرد که با تلاش مسئولان و پیگیری‌های صورت گرفته بخش زیادی از خسارت‌ها جبران شده است.

خرمی از پرداخت خسارت سیل به 2 هزار و 570 خانوار دشتستانی خبر داد و تصریح کرد: مبالغی به منظور جبران خسارت سیل به حساب 2 هزار و 570 خانواری که در اثر سیل آذر سال گذشته مسکن و وسایل منازل آنها دچار خسارت شده بود واریز شده است.

وی اضافه کرد: در جریان این سیل بیشترین خسارت منازل مردم در شهر برازجان در محله‌های علی‌آباد و حسین‌آباد رخ داد که در مسیر رودخانه‌های فصلی احداث شده بودند.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی دشتستان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد و ابراز داشت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در حال آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب هستند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: با همکاری شهرداران و سایر دستگاه‌ها، عملیات لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و پل‌ها در شهر برازجان و دیگر شهرها و روستاها انجام شده و یا در دست اجراست.

وی تاکید کرد: لایروبی بستر رودخانه‌های فصلی و پاکسازی حریم آن‌ها، آزادسازی دهانه پل‌ها و بازسازی راه‌های مواصلاتی شهری، روستایی و بین شهری و پاکسازی و لایروبی کانال‌های دفع آب‌های سطحی از اقدامات مهمی است که انجام گرفته است.

فرماندار دشتستان گفت: مهم‌ترین عامل در هنگام بحران و حوادث و بلایای طبیعی رعایت نظم و انضباط، حفظ آرامش و مشارکت همه جانبه است.

خرمی همچنین به افراد و یا خانواده‌هایی که در مسیر سیل ساکن هستند، هشدار داد که نسبت به تخلیه محل اقدام کنند.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول