اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد

تخصیص 60 میلیارد ریال برای برق‌رسانی روستاهای گیسکان دشتستان

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از تخصیص 60 میلیارد ریال برای توسعه برق‌رسانی روستاهای گیسکان دشتستان خبر داد.

تخصیص 60 میلیارد ریال برای برق‌رسانی روستاهای گیسکان دشتستان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم امری بسیار مهم و ضروری است و مسئولان همواره باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: هر کس مسئولیتی می‌پذیرد باید با جان و دل تلاش کرده و شبانه‌روزی در راستای جلب رضایت مردم فعالیت کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سال جاری سرکشی به مناطق مختلف دشتستان داشته‌ایم و با کمبودها و مشکلات مختلف آشنا شده‌ایم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: هفته گذشته با حضور در بخش ارم دشتستان با مشکلات متعدد در حوزه برق و آب در این منطقه آشنا شدیم و اقدامات خوبی به ویژه در برق‌رسانی به این منطقه انجام شده است.

وی از تخصیص 60 میلیارد ریال برای توسعه برق‌رسانی روستاهای گیسکان دشتستان خبر داد و گفت: برق‌رسانی به شش روستای منطقه گیسکان شامل روستاهای سوک، انارستان، باغ‌تاج ، جم‌غاری، ناخا و لرده برای ایجاد شبکه به طول 55 کیلومتر بالغ بر 60 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد که به فضل خدا به زودی تکمیل خواهد شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشتستان از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت و توسعه روزافزون برخوردار است و باید با تلاش دسته‌جمعی در راستای عمران و آبادانی این منطقه اهتمام ورزیم.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: در بخش‌های شش‌گانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم و انتظار داریم مردم نیز مشکلات موجود را به ما منتقل کنند تا شاهد رفع معضلات موجود باشیم.

انتهای پیام/2452/ت20 /ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول