اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده انتظامی استان بوشهر صوت گرفت

تشریح جزئیات قتل دو خواهر در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر جزئیات کشته شدن دو خواهر که به دست دایی خود به قتل رسیده بودند را تشریح کرد.

تشریح جزئیات قتل دو خواهر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز به جمع خبرنگاران آمد تا آخرین حوادث و پرونده‌های قتل دو ماهه اخیر استان بوشهر را تشریح کند.

وی در این نشست خبری علاوه بر تشریح جزئیات کشف جرائم خشن، پرونده قتل‌ها از جمله قتل دو خواهر توسط دایی‌شان و همچنین قتل کارمند زن دشتستانی و توافق بین دو طایفه در وحدتیه دشتستان را بیان کرد.

دو خواهری که توسط دایی خود کشته شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد پرونده قتل دو خواهر که توسط دایی خود کشته شده بودند گفت: این اتفاق تلخ در شهرستان دشتستان به وقوع پیوست و ماموران پلیس با تمام توان و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی در مورد دلایل این قتل‌ها بیان کرد: دو خواهر یکی 13 و دیگری 16 ساله بودند، یکی از دوستان دایی این دو خواهر خواستگار خواهر 16 ساله بوده و از آنجایی که فرد خواستگار  متأهل بوده خواهر 16 ساله حاضر به این ازدواج نبوده است.

عباس‌زاده بیان کرد: با وساطت و تلاش‌های دایی، خواهر 16 ساله حاضر به ازدواج نمی‌شود هر چند خواستگاری رسماً انجام شده بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: سرانجام یک روز دایی که عصبانی هم شده بود وارد خانه دو خواهر می‌شود و ابتدا به صورت کاملا اتفاقی خواهر 13 ساله را به قتل می‌رساند و پس از اینکه متوجه می‌شود خواهر کوچکتر را کشته، خواهر بزرگ‌تر را هم به قتل می‌رساند.

وی ادامه داد: قاتل دستگیر شده و از وی یک سلاح نیز کشف کرده و این متهم تحویل مقامات قضایی است.

قاتل کارمند زن دشتستانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد جزییات قتل کارمند زن دشتستانی نیز تصریح کرد: داستان از این قرار بوده که فرزند قاتل در بهزیستی دشتستان تحت نظر کارمند زن بوده و ارتباط زیادی با هم داشتند و از آنجا که زن 52 ساله مطلقه بوده و مرد قاتل نیز سابقه‌دار بوده ارتباط این دو بیشتر می‌شود.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: یک روز ساعت یک عصر قاتل با مقتول قرار ملاقات می‌گذارد و مقتول نیز که‌ با قاتل آشنایی داشته در محل قرار حاضر می‌شود و به سمت یکی از روستاهای اطراف شهر برازجان حرکت می‌کنند.

وی گفت: در ادامه قاتل با استفاده از موقعیت مناسب زن را در تنگنا قرار داده و پس از ربودن طلا و جواهرات وی او را به قتل می‌رساند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پلیس آگاهی دشتستان بلافاصله وارد عمل می‌‌شود و در یک عملیات پلیسی فرد قاتل را شناسایی و دستگیر می‌کند.

عباس‌زاده بیان کرد: قاتل انگیز خود از این قتل را مسائل مالی و دسترسی به پول اعلام کرده و ما انتظار داریم این قاتل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای عمل خود برسد.

صلح بزرگ بین دو طایفه در وحدتیه دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: اقدام مهم دیگر مربوط به توافق و صلح بین دو طایفه در وحدتیه است که سال‌های سال با هم اختلاف داشته و از هر دو طایفه 4 نفر به قتل رسیده بودند.

وی گفت: نیروی انتظامی با وساطت خود وارد عمل شد و پس از مذاکره با بزرگان این دو طایفه موفق به توافق شدیم.

عباس‌زاده گفت: همچنین از بین 4 نفری که از این دو طایفه فراری بودند دو نفر خود را تسلیم کرده و دو نفر دیگر نیز قرار است به زودی خود را تسلیم کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: این حرکتی بی‌سابقه بوده که نیروی انتظامی موفق به صلح بین دو طایفه درگیر در دشتستان شده در این برنامه امام جمعه و مسئولان دشتستان نیز همکاری خوبی با ما داشتند.

انتهای پیام/66006/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول