اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد

توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای دوردست دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای دوردست دشتستان تاکید کرد.

توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای دوردست دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد شامگاه جمعه در جمع دانش‌آموزان قدیمی روستای لایپه شبانکاره با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یارانش اظهار داشت: حضور مسئولین در روستاها موجب دلگرمی مردم و لمس مشکلات آنها می‌شود و به بهانه‌های مختلف باید در این مناطق حضور پیدا کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: جمع دانش‌آموزان قدیمی بسیار باصفا و صمیمانه است اما باید نتیجه‌ای نیز داشته باشد و بهترین نتیجه آن می‌تواند اهتمام و اتحاد برای حل مشکلات روستا باشد.

وی با بیان اینکه اکنون هر کدام از دانش‌آموزان قدیمی در نهادهای مختلف کشور مشغول به خدمت هستند گفت: برخی نیز جرو مدیران و مسئولان جامعه شده‌اند و باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و رفع محرومیت دیار خود استفاده کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اذعان کرد: با اتحاد و همگیری باید برای دستیابی به امکانات استفاده کرد و در برخی از روستاهای دشتستان نظیر شاهیجان شاهد وقوع نتایج مطلوب این پیگیری‌ها توسط مردم هستیم.

نماینده مردم دشتستان در خانه ملت تصریح کرد: استقرار امکانات در روستاها و رسیدگی به مردم درمناطق دوردست مانع از مهاجرت خانواده‌ها به شهر و خالی شدن روستاها می‌شود.

موسوی‌نژاد تاکید کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم محروم که از امکانات کافی برخوردار نیستند وظیفه همه مسئولان است و همگی باید در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی حضور در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان را یکی از برنامه‌های اصلی خود عنوان کرد و از حضور مجدد در روستای لایپه در آینده نزدیک با همراهی مسئولان اجرایی به منظور مشاهده مشکلات و رفع آنها به‌صورت میدانی خبر داد.

موسوی‌نژاد بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها در روستاهای دوردست دشتستان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

در این نشست، طی تماس‌های تلفنی برقرار شده با مسئولین اجرایی مختلف، تصمیماتی در راستای تجهیز و بازسازی مدرسه و سایر مشکلات روستا اتخاذ شد.

همچنین مقرر شد طی روزهای آینده مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان بازدیدی از روستا به عمل آورده و به‌صورت میدانی با مردم گفت و گو کنند.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول