اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ارم خبر داد

آب‌رسانی و برق‌رسانی همزمان به 6 روستای دشتستان

بخشدار ارم از آب‌رسانی و برق‌رسانی همزمان به شش روستای دشتستان خبر داد.

آب‌رسانی و برق‌رسانی همزمان به 6 روستای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین هاشم‌زاده شامگاه پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی روستای گیسکان اظهار داشت: تلاش برای رفع محرومیت‌های منطقه ارم رویکرد مهمی است که در سال‌های اخیر با جدیت به آن توجه داشته‌ایم.

وی افزود: ایجاد شبکه‌های آب و برق در روستاهای منطقه گیسکان موضوع مهمی است که در سال‌های اخیر به آن توجه داشته‌ایم و در سایه تلاش، پیگیری‌ و همت مسئولان شاهد برطرف شدن برگی از محرومیت اهالی بخش ارم خواهیم بود.

بخشدار ارم خاطرنشان کرد: از مدیریت ارشد شهرستان که در سنوات اخیر در لحاظ تامین اعتبارات حمایت ویژه‌ای از منطقه ارم داشته‌اند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

هاشم‌زاده بیان داشت: توسعه و اعتلای بخش ارم خواسته عمومی اهالی مناطق شهری و روستایی این بخش است و این مهم در سایه تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد ارائه خدمات ارزشمندی به مردم بوده‌ایم و در سایه همت مسئولان بخش اعظمی از نیازهای مردم رفع شده است.

این مسئول اذعان داشت: رسیدگی به فریاد محرومان و مستضعفان مساله مهمی است که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید کرده‌اند و مسئولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند.

بخشدار ارم عنوان کرد: مردم اطمینان داشته باشند که مسئولان استان خواهان ارائه خدمات وسیع به مردم هستند و با توجه به امکانات موجود بیشترین خدمات را به مردم ارائه می‌کنند.

هاشم‌زاده بیان داشت: مسئولان دشتستان تمامی مشکلات بخش ارم در حوزه زیرساخت‌ها، آب، برق، کشاورزی، اشتغال و ... را شناسایی و در حال برنامه‌ریزی برای رفع آنها هستند.

وی افزود: کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی به روستاهای پروژه‌ای است که مردم تحقق آن را مشکل می‌دانستند و امروز در سایه تلاش مسئولان شاهد تحقق آن هستیم.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول