اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

دستگیری قاتلان زن دشتستانی در کمتر از 10 روز

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتلان زن دشتستانی در کمتر از 10 روز خبر داد.

دستگیری قاتلان زن دشتستانی در کمتر از 10 روز

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی ماموران انتظامی در شهرستان دشتستان، قاتلان زن 52 ساله دشتستانی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: حدود 10 روز قبل، خانواده مقتول از ناپدید شدن وی خبر دادند و بلافاصله ماموران پلیس آگاهی دشتستان وارد عمل شدند و با جمع‌آوری اطلاعات لازم، ضمن شناسایی قاتلان موفق به دستگیری هر دو نفر شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: قاتلان در روز حادثه با یک تماس تلفنی با مقتول، با وی قرار ملاقات می‌گذارند و پس از ربودن طلاجات مقتول وی را به قتل می‌رسانند.

عباس‌زاده تصریح کرد: قاتلان برای رد گم کردن پلیس، مقتول را به کوه‌های اطراف دشتستان برده و از ارتفاع بسیار زیاد وی را به پایین پرت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری آتش‌نشانی برازجان و هلال احمر دشتستان، جسد مقتول از دره‌ به بالا کشیده شد و با کسب مجوز و هماهنگی با مقامات قضایی به پزشکی قانونی تحویل شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه قاتلان به بزه انتسابی اعتراف کرده‌اند گفت: قاتلان پیش از این نیز سابقه شرارت داشته‌اند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و از همه توان و ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: همکاری مردم با نیروی انتظامی تاثیر بسیار زیادی در ایجاد امنیت پایدار دارد و امیدوار هستیم همواره این همکاری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول