اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دشتستان در مجلس خبر داد

آب‌رسانی رایگان بین روستاهای منطقه گیسکان دشتستان

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از آب‌رسانی رایگان بین روستاهای منطقه گیسکان دشتستان خبر داد.

آب‌رسانی رایگان بین روستاهای منطقه گیسکان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در آئین کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی روستای گیسکان اظهار داشت: خدمت به مردم باید اساس کار همه مسئولین باشد و باید با همت ویژه در این زمینه تلاش کنیم.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و رفع محرومیت‌ها موضوع مهمی است که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فراوانی به آن داشته‌اند و همه مدیران باید با جدیت در این مسیر گام بردارند و هیچ اهمال و کوتاهی در این زمینه نباید صورت بگیرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولین باید سراغ مردم بروند و مشکلات ایشان را شناسایی و با استفاده از تمامی منابع و امکاناتی که در اختیار دارند برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: منطقه گیسکان دشتستان، از نظر جمعیتی و جغرافیایی منطقه‌ای بزرگ و حائز اهمیت است، ولی در سال‌های گذشته شاهد مهاجرت اهالی روستاهای گیسکان به مناطق شهری بوده‌ایم و بخش اعظمی از مردم این منطقه مهاجرت کرده‌اند.

وی با تشریح علل مهاجرت مردم منطقه گیسکان به شهرها اضافه کرد: نبود زیرساخت‌های اولیه زندگی مانند آب، برق و ... مهم‌ترین علل و عواملی هستند که سبب مهاجرت مردم روستاهای سوک، لرده، ناخا، باغتاج، انارستان و جم‌غاری شده است.

تقویت روستاها مورد توجه مسئولان باشد

این مسئول اذعان داشت: نباید در توزیع امکانات میان شهرنشینان و اهالی مناطق روستایی تفاوتی وجود داشته باشد و مردم روستاها به موازات مناطق شهری باید از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی مورد نیاز زندگی بهره‌مند باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: روستاها از حیث ایفای نقش در بحث تولید، کشاورزی و دامداری از اهمیت بالایی برخوردار هستند و توجه به روستاها باری از دوش دولت به‌ویژه در بحث تامین مواد غذایی را برمی‌دارد.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان آب و فاضلاب استان مقرر شده است تا زمانی که آب به روستاهای منطقه گیسکان نرسیده، آب تانکر به‌صورت رایگان بین اهالی روستاهای این منطقه دشتستان توزیع شود.

وی اضافه کرد: در ارتباط با برق‌رسانی به روستاهای منطقه گیسکان مذاکرات جامعی با وزیر نیرو و معاونین ایشان داشته‌ایم و بر اساس قول مسئولان وزارت نیرو تامین اعتبار پروژه برق‌رسانی به روستاهای گیسکان در اولویت مسئولان وزارت نیرو قرار دارد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول