اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر اصلاح‌ می‌شود

فرماندار دلیجان گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر برطرف می‌شود.

آسیب‌های اجتماعی با امر به معروف و نهی از منکر اصلاح‌ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن اکبری بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از اهداف مهم قیام عاشورا بود که امروز همه مسلمانان باید برای پیاده کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی خود تلاش کنند.

وی تصریح کرد: رسالت سیدالشهدا(ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر است و ماه محرم فرصت مناسبی برای پرداختن به این فریضه مهم در جامعه به ویژه در بین جوانان است.

فرماندار دلیجان با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه به عنوان اصل اساسی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها مد نظر قرار گیرد، ادامه داد: یکی از راهکارهای اصلی برای اجرای این فریضه دینی باور عمیق و اعتقاد داشتن به امر به معروف و نهی از منکر است.

اکبری تأکید کرد: بدون شک با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پلیدی‌ها از جامعه رخت بربسته و خوبی‌ها رواج می‌یابد.

وی با اشاره به نزدیک بودن تاسوعا و عاشورای حسینی یادآور شد: از تاسوعای حسینی باید درس وفاداری به ولایت و از عاشورا باید عبرت بگیریم که عزیز نبی اکرم(ص) چرا مظلوم واقع شد واهل بیت(ع) به اسارت برده شدند.

فرماندار دلیجان با تاکید بر حضور پرشور مردم در آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، خاطر نشان کرد: باید به برگزاری هر چه با شکوه‌تر آیین‌های عزاداری ماه محرم اقدام کنیم و حضوری پرشور در این گونه مراسم‌ داشته باشیم.

اکبری با تأکید بر لزوم مشارکت آحاد مردم در احیای این دو فریضه مهم، ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های قیام کربلا احیای امر به معروف و نهی از منکر است که این مهم باید به عنوان فلسفه و پیام قیام حسینی مورد توجه مبلغان مذهبی قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز دشمن به دنبال این است تا جوانان را نسبت به احکام دینی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت کرده و جوانان ایران اسلامی را به جوانان بی‌قیدی تبدیل کند.

فرماندار دلیجان در پایان یادآور شد: حضور جوانان در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و توجه به مسائل دینی می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

انتهای پیام/87011/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول