اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

تجمع بزرگ مردم قزوین در روز تاسوعا

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: از 2 سال گذشته مراسم روز تاسوعای حسینی به صورت متمرکز با تجمع عظیم مردم در سراسر استان برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ مردم قزوین در روز تاسوعا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی اظهار کرد: امسال این مراسم علاوه بر شهر قزوین در شهرهای تاکستان، بویین زهرا، آبیک، آوج و البرز نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم مراسم عزاداری تاسوعای حسینی از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین افزود: با توجه به ظرفیت سیمای مرکز استان علاوه بر مراسم شهر قزوین، مراسم عزاداری شهر تاکستان نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: درصدد هستیم تا با تقویت زیرساخت‌های مربوط به انعکاس تصویری این رویداد عظیم سال آینده صدا و سیمای مرکز استان توانایی پخش زنده تمام شهرستان‌های قزوین را داشته باشد.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری مراسم در ساعت 10 صبح روز تاسوعا اضافه کرد: این مراسم طبق اعلام قبلی از میدان شهدا به سمت خیابان سپه برگزار می‌شود.

وی بر حضور پررنگ همه قشرهای جامعه در این تجمع عظیم و عاشورایی تأکید کرد و افزود: لازم است در این مراسم از وسایل موسیقی که برخی هیئت‌های مذهبی از آن استفاده می‌کنند، استفاده نشود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین حضرت ابوالفضل عباس (ع) را نماد ولایت‌پذیری، شجاعت و بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: باید در چنین مراسم‌هایی نقش ارزنده ایشان در قیام عاشورا برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/77002/ز/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول