اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور دانشجویان و اعضای شورای شهر مشهد

تجمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در مشهد برگزار شد

تجمع دانشجویی مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور اعضای شورای شهر مشهد برگزار شد.

تجمع مدافعان حرم حضرت زینب(س) در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این تجمع امشب با حضور پرشور دانشجویان و اعضای شورای شهر مشهد به دلیل هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س) در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی عضو شورای شهر مشهد سخنران این تجمع بود و اظهار داشت: امروز که دشمن چنین جنایاتی انجام می‌دهد به ضعف رسیده و کار دیگری از دستش برنمی‌آید و امروز شرایط به‌گونه‌ای است که ما حالت تدافعی نداریم و به برکت انقلاب شکوه‌مند اسلامی جبهه حق علیه باطل کاملاً حالت تهاجمی دارد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا و انگلیس اقدام به شورش و جنگ فرقه‌ای در سوریه کرده‌اند و نیروهای تکفیری در سوریه قتل‌عام گسترده به راه انداخته‌اند و امنیت داخلی سوریه را به هم زده‌اند.

فاطمی بیان داشت:‌ امروز دولت‌های غربی و اسرائیل به دنبال سرنگونی رژیم سوریه و خلع سلاح حزب‌الله لبنان هستند و این مقطع همان پیچ تاریخی است که مقام معظم رهبری در صحبت‌های اخیر خود به آن اشاره داشته‌اند.

عضو شورای شهر مشهد اشاره کرد: امروز کشورهایی که دم از آزادی و حقوق بشر می‌زنند در کشور سوریه دخالت کرده و از تروریست‌ها نیز حمایت می‌کنند و دلیل این دخالت‌ها را مشکل دموکراسی در سوریه می‌دانند.

در خاتمه نیز بیانیه پایانی این تجمع خوانده شد که در بخشی از آن آمده است: جنبش دانشجویی به عنوان نهادی آزادی‌خواه خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س) اعلام می‌نماید و اعلام آمادگی خود را برای حضور در سوریه اعلام می‌دارد و از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار دارد پیگیری‌های لازم را در مجامع بین‌المللی در خصوص این موضوع انجام دهد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول