اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

آیین عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در بم الگو است

فرماندار بم گفت: الگو بودن مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و توفیق خدمت به عزاداری امام حسین (ع) افتخاری بزرگ برای مردم بم است.

آیین عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در بم الگو است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین بعد از ظهر امروز در همایش هیئت‌های مذهبی شرق استان کرمان در بم اظهار داشت: الگو بودن مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و توفیق خدمت به عزاداری امام حسین (ع) افتخاری بزرگ برای مردم بم است.

وی با بیان اینکه دین ما امروز نیاز دارد که مورد حمایت قرار گیرد، گفت: دشمنان می‌دانند که ایرانیان توانستند اسلام را در خاورمیانه گسترش داده و سعی دارند آن را به جهان صادر کنند، لذا این مسئله سبب تلاش بیشتر آنها برای تخریب کشور ما می‌شود.

فرماندار بم ابراز داشت: مردم صبور بم همواره دین‌مداری خود را نشان دادند و در همه موارد حتی مواقع بحرانی دست از اهل بیت خویش برنداشتند.

حجت‌الاسلام علی‌آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بم عنوان کرد: هر ساله بر شکوه عزاداری‌های اهل بیت به ویژه امام حسین (ع) در منطقه افزوده می‌شود و دشمنان تلاش دارند، مردم را از اهل بیت جدا کنند، اما به موفقیت نمی‌رسند.

وی ادامه داد: برقراری نظم و امنیت در هیئت‌های عزاداری از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که می‌طلبد در این راستا با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی ابراز داشت: مداحان اهل بیت نیز باید با رعایت اخلاق در انتخاب اشعار و مرثیه‌ها دقت کنند تا عزاداری امام حسین (ع) در شأن ایشان برگزار شود.

علی‌آبادی ضمن تاکید بر برپایی نماز جماعت در روز تاسوعا و عاشورا گفت: همه ائمه ما برپایی نماز اول وقت و به صورت جماعت را توصیه کردند که باید هیئت‌های عزاداری به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول