اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

تجمع عاشورائیان در شأن مردم فومن برگزار شود

امام جمعه فومن گفت: تجمع عزاداران و عاشورائیان باید در شأن مردم فومن برگزار شود.

تجمع عاشورائیان در شأن مردم فومن برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمد حسن صفوی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی تجمع عاشورائیان این شهرستان در سوم امام حسین (ع)، اظهار کرد: هر کس که می‌خواهد به درجات بالا برسد به زیارت امام حسین(ع) بشتابد.

وی دغدغه خود را نسبت به چگونگی اجرای شکوه‌مندانه این برنامه عنوان کرد و گفت: اگر در زنجان چنین برنامه باشکوهی گرفته می‌شود حاصل تلاش ماه‌ها و سال‌های متمادی بوده است.

امام جمعه فومن، با بیان اینکه مداحان در طول تاریخ حق اهل بیت را ادا کرده‌اند افزود: شعرای بسیار خوبی در شهرستان فومن در وصف اهل بیت (ع) شعر سروده‌اند که می‌توان از وجود آنها به خوبی استفاده کرد.

وی تبلیغ این برنامه در نماز جمعه و به واسطه روحانیون در مساجد را در دست اقدام دانست و خاطرنشان کرد: یک تصور خوب از شهر مذهبی فومن در استان و کشور وجود دارد که باید با برگزاری هر چه باشکوه این برنامه عزت و ولایت‌مداری مردم فومن را ثابت کرد.

صفوی، حضور سپاه و بسیج را در هرچه باشکوه برگزار کردن این مراسم مهم دانست و افزود: حضور مردم مهم بوده و باید برای حضور اقشار مختلف شهرستان به ویژه روستائیان برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مراسم تجمیع عزاداران حسینی برای نخستین بار در فومن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: باید تبلیغات بیشتری صورت گیرد و راه‌اندازی سیستم پیامکی نیز برای اطلاع‌رسانی موثر است.

انتهای پیام/2300/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول