اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان انتقال خون همدان:

اهدای خون به تاسوعا و عاشورا محدود نشود

رئیس سازمان انتقال خون استان همدان گفت: اهدای خون به تاسوعا و عاشورا محدود نشود، عمر خون محدودیت دارد و باید همواره این کمک از سوی مردم ساری و جاری باشد.

اهدای خون به تاسوعا و عاشورا محدود نشود

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اینکه در ایام تاسوعا و عاشورا تعداد مراجعان برای اهدای خون افزایش می‌یابد، افزود: با توجه به اعتقادات مردم مبنی بر اینکه تاسوعا و عاشورا اهدای خون از فضائل برتر به شمار می‌رود، در این دو روز برای اهدا مراجعه می‌کنند، در حالی که بیماران نیازمند به فراورده‌های خونی همیشه به این مهم نیازمندند.

وی تصریح کرد: اهدای خون نباید تنها در این ماه زیاد شود، بلکه عمر خون محدودیت دارد و باید همواره این کمک از سوی مردم ساری و جاری باشد.

رئیس سازمان انتقال خون همدان بیان داشت: اهدای خون به تاسوعا و عاشورا محدود نشود و سعی می‌شود تا یک هفته بعد از عاشورا ادامه یابد.

وی یادآور شد: ما در ذخایر خونی مشکلی نداریم، اما باید این ذخایر مدیریت شود تا به خوبی بتوانیم به همه نیازمندان خدمات‌رسانی کنیم.

محمدی میزان اهدای بانوان را همچنان اندک دانست و گفت: با توجه به اینکه امروز شرایط جامعه به گونه‌ای است که خانم‌ها در اجتماع فعال هستند، باید فرهنگ اهدا نیز در بین بانوان رواج یابد.

انتهای پیام/89003/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول