اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

وهابیت افکار شیعی را هدف گرفته است

امام جمعه بابل گفت: هر شهر و منطقه‌ای که از حساسیت دینی و معنوی بالایی برخوردار باشد تلاش‌های وهابیت و بهائیت برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی آن منطقه به مراتب بیشتر است.

وهابیت افکار شیعی را هدف گرفته است

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: هر شهر و منطقه‌ای که از حساسیت دینی و معنوی بالایی برخوردار باشد تلاش‌های وهابیت و بهائیت برای کمرنگ کردن ارزش‌های دینی آن منطقه به مراتب بیشتر است.

وی افزود: شهرستان بابل از گذشته‌های دور سرشار از فضای معنوی و بهره‌مند از عالمان خدمتگزار و متدینی بوده است که فرقه ضاله بهائیت و جریان‌های منحرف فکری را در این شهر ریشه‌کن کردند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: اگر امروز هجمه فرقه بهائیت و وهابیت در بابل به مراتب بیشتر از شهرهای دیگر است به این دلیل بوده که فضای ایمانی و توجه به مسائل دینی و معنوی در بابل که به شهر دارالمومنین معروف بوده به مراتب گسترده‌تر از دیگر مناطق و شهرها بوده است که این امر زمینه خیانت و دسیسه بهائیت و سایر عناصر مفسد را در این شهرستان فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که فرقه وهابیت نیز از جریان‌های نوظهوری است که افکار اسلامی، شیعی و اندیشه‌های ائمه معصومین را مورد طمع و حمله قرار داده است، افزود: با تلاش‌های گسترده خطبا، علما و برپایی محافل متعدد دینی و مذهبی توفیقاتی در این زمینه کسب نشد.

روحانی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و معیشتی در بابل زمینه سوء‌استفاده برخی از دشمنان اسلام از جمله وهابیت را فراهم کرده است.

وی گفت: در این رابطه شایسته است مسئولان کشور و به تأسی از آن مسئولان مازندران برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی نسل جوان، رفع نگرانی‌های موجود در بین این نسل و جلوگیری از انحرافات فکری آن‌ها اقدامات اساسی انجام دهند.

انتهای پیام/86009/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول